//
کدخبر: ۴۳۵۶۶۰ //

حمله به دو ستاره یونایتد: شما این تیم را نابود کردید!

پل اسکولز، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، به شدت از عملکرد برونو فرناندز و مارکوس رشفورد انتقاد کرد.

حمله به دو ستاره یونایتد: شما این تیم را نابود کردید!
به گزارش فرتاک نیوز،

  منچستریونایتد  شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه سن جیمز پارک مهمان نیوکسل بود و با یک گل برابر این تیم شکست خورد. 

عملکرد نه چندان خوب بازیکنان یونایتد در چند هفته اخیر باعث شده که انتقادها از آنها افزایش پیدا کند و حتی رشفورد و فرناندز که در فصل قبل ستاره‌های اصلی این تیم بودند هم نتوانستند در چند ماه اخیر به روزهای اوج خود نزدیک شوند تا به شیاطین سرخ کمک کرده باشند. 

اسکولز که از این وضعیت عصبانی به نظر می‌رسید، در واکنش به ناراحتی رشفورد از تعویض به پرمیر لیگ پروداکشن گفت:« او از چه چیزی تعجب کرد؟ من متوجه نمی‌شوم. فکر می‌کرد که برای چه باید همچنان در زمین بماند؟ او بیشتر از این که به این تیم کمک کند، به یونایتد ضربه زد. 

رشفورد سال گذشته فوق العاده بود و نشان داد که توانایی بسیاری دارد و شکی در این باره نیست. اما وقتی تصمیم می‌گیری که چنین افت فاحشی داشته باشی، نباید در هنگام خروج از زمین هم چنین رفتاری را نشان بدهی. این در حالی است که او یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان این تیم است. 

برونو هم مثال دیگری است. او توانایی بسیار زیادی دارد، می‌تواند گل بزند و گل بسازد اما دوست دارم در رختکن باشم و ببینم درخواست سرمربی از او چیست. قرار است در چه پستی بازی کند؟ او امشب کجا بود؟ هرگز در پست خودش حضور نداشت. این رفتار مناسبی برای تیم نیست و سبک بازی را بهم می‌زند و همه چیز را خراب می‌کند.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۵۶۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان