//
کدخبر: ۴۳۵۴۹۰ //

تن‌هاخ به هافبک منچستریونایتد مجوز جدایی داد

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد به هموطن نیمکت‌نشین خود اجازه داد برای پیدا کردن فرصت بیشتر بازی، اولدترافورد را ترک کند.

تن‌هاخ به هافبک منچستریونایتد مجوز جدایی داد
به گزارش فرتاک نیوز،

اریک تن‌هاخ سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد تأیید کرد که به هافبک هلندی این تیم، اریک فن‌دبیک اجازه داده است که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی، شیاطین سرخ را ترک کند.

فن‌دبیک 26 ساله که سال 2020 به درخواست اولگنار سولسشایر سرمربی وقت منچستری‌ها در ازای 35 میلیون پوند از آژاکس خریداری شد، از زمان پیوستن به شیاطین سرخ تنها در 15 بازی برای این تیم در ترکیب اصلی به میدان رفته است. او در این فصل لیگ برتر انگلیس هم که وارد هفته چهاردهم شده است، تنها دو بازی انجام داده آن هم به صورت تعویضی.

تن‌هاخ که در آژاکس فن‌دبیک را تمرین می‌داد، درباره وضعیت هموطنش گفت: درک می‌کنم که او به خاطر حرفه‌اش و هر چیز دیگری باید فرصت بازی داشته باشد. او باید بازی کند. امسال برای او خوب آغاز نشد چون هنوز به طور کامل دور ریکاوری مصدومیتش را کامل نکرده است. الان اما او برگشته است و من می‌بینم که او می‌خواهد بازی کند.

فن‌دبیک در منچستریونایتد شروع خوبی داشت و در اولین بازی‌اش برای این تیم گلزنی هم کرد اما مصدومیت‌های پی در پی او را به مهره‌ای نیمکت‌نشین تبدیل کرد. فن‌بیک تابستان امسال تا آستانه پیوستن به رئال سوسیه‌داد پیش رفت اما این جابجایی در نهایت محقق نشد. او در این باره گفت: زمانش رسیده است که تصمیم بگیرم. من باید بیشتر از این‌ها بازی کنم. اگر در منچستریونایتد نتوانم این کار را انجام دهم، به تیمی دیگر می‌روم. فکر هم می‌کنم که خواسته‌ام بجا باشد. درست است که در منچستریونایتد خوب پول درمی‌آورم اما پول هرگز اولویت اول من نبوده است.

آخرین گمانه‌زنی‌ها و شایعات از تمایل باشگاه گالاتاسرای ترکیه به جذب فن‌بیک حکایت داشته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۵۴۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان