//
کدخبر: ۴۳۴۶۸۵ //

۴ تغییر مهم پرسپولیس مقابل النصر

پرسپولیس در شرایطی به مصاف النصر در ریاض می‌رود که ترکیب این تیم باتوجه به آسیب دیدگی‌ها دچار تغییراتی شده است.

4 تغییر مهم پرسپولیس مقابل النصر
به گزارش فرتاک نیوز،

ترکیب پرسپولیس برای بازی برگشت مقابل النصر عربستان مشخص شد و باتوجه به بازیکنان در دسترس یحیی، حدس زدن ۱۱ مرد شروع کننده سرخ‌ها چندان پیچیده نبود.

پرسپولیس در بازی رفت مقابل این تیم پرستاره در آزادی خالی از تماشاگر با دو گل شکست خورد. پرسپولیس نسبت به آن بازی چهار تغییر در ترکیب اصلی خود داشته است.

مرتضی پورعلی‌گنجی و وحید امیری دو بازیکن باتجربه قرمزها با مصدومیت‌های سختی مواجه شده‌اند و هفته‌هاست که از ترکیب پرسپولیس دور هستند. گولسیانی در خط دفاع جانشین مرتضی شده است.

سعید صادقی و محمد عمری نیز دو تغییر دیگر یحیی گل‌محمدی نسبت به آن مسابقه هستند که هر دو قبل از این بازی از شرایط ایده‌آل دور شدند. صادقی به علت سرماخوردگی و عمری با مصدومیت همسترینگ دیگر جایی در ترکیب ثابت بازی النصر ندارد.

یحیی گل‌محمدی به جای امیری، صادقی و عمری، امید عالیشاه، سروش رفیعی و شهاب زاهدی را در ترکیب اصلی قرار داده است. نکته قابل توجه اینکه یحیی در بازی رفت ابتدا ترکیب تیمش را بدون مهاجم تخصصی چید و با مصدومیت زودهنگام ترابی، شهاب زاهدی جای او را در ترکیب گرفت. اما حالا از ابتدا شهاب در ترکیب حضور دارد.

شباهت دو ترکیب پرسپولیس مقابل النصر نیز بازی کردن مسعود ریگی و میلاد سرلک کنار یک دیگر به عنوان هافبک دفاعی است.

البته پرسپولیس یک غایب تاثیرگذار دیگر نیز دارد که باسین سلمانی است. سلمانی در آن بازی به عنوان بار تعویضی به زمین آمده بود و حالا با مصدومیت رباط صلیبی فصل را از دست داده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۴۶۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان