//
کدخبر: ۴۳۴۱۴۵ //

ذوب آهن- استقلال؛ آزمایش سخت جواد در اصفهان /ربیعی به فکر صعود به صدر جدول

حساس‌ترین بازی هفته یازدهم لیگ برتر فردا بین تیم های ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران برگزار می شود .

ذوب آهن- استقلال؛ آزمایش سخت جواد در اصفهان /ربیعی به فکر صعود به صدر جدول

علی مسعودی; استقلال صدرنشین در اصفهان به مصاف ذوب آهن می رود که این مسابقه سخت ترین بازی شاگردان جواد نکونام خواهد بود. بازی که تیم های اول و چهارم  جدول انجام می دهند و اگر استقلال برنده میدان شود اختلاف امتیازات را با رقبا افزایش می دهد ‌و اگر هم‌ ذوب آهن به برتری برسد همچنان مدعی باقی می ماند و جای ملوان را در رتبه دوم می گیرد.

در این فصل ذوب آهن یک تیم‌ مدعی نشان داده و توانسته پا به پای رقبا حرکت کند. تیم محمد ربیعی آنقدر خوب نتیجه گرفته که خیلی ها به این تیم هم به چشم یک رقیب جدی نگاه می کنند و می دانند بازی کردن بت این تیم کار راحتی نیست.

 اما در سوی مقابل استقلال برای رقابت در صدر و حفظ فاصله با رقبا فقط به دنبال پیروزی است تا اجازه ندهد تیم های مدعی نزدیک شوند و جایگاه فعلی را تصاحب کنند. تیم هایی که تعداد شان کم هم نیست و الان به جز سپاهان و پرسپولیس تیم هایی مثل ملوان، ذوب آهن و حتی تراکتور هم به صدرنشینی فکر می کنند.

لازم است بدانید تیم های است و ذوب آهن تاکنون ۴۴ بار به مصاف هم‌ رفته اند که حاصل آن ۱۲ پیروزی برای تیم اصفهانی و ۱۷ پیروزی هم برای تیم‌ تهرانی بوده است. ذوب آهن در زمین خودش ۷ برد داشته و استقلال هم ۶ بار توانسته حریف را در اصفهان شکست دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۴۱۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان