//
کدخبر: ۴۲۹۶۶۹ //

رجبی: داوران همانند بازی‌های حریفان برای استقلال قضاوت کنند/ می‌خواستند تیم را به هم بریزند

مربی تیم فوتبال استقلال، شکایت باشگاه پرسپولیس از آبی‌پوشان را تلاشی در جهت تخریب روانی شاگردان جواد نکونام دانست.

رجبی: داوران همانند بازی‌های حریفان برای استقلال قضاوت کنند/ می‌خواستند تیم را به هم بریزند
به گزارش فرتاک نیوز،

حمیدرضا رجبی پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: این برد را به هواداران تبریک می‌گویم. عملکرد قابل قبولی ارائه کردیم و بازی در نیمه اول کاملاً تحت کنترل ما بود. موقعیت‌های متعددی ساختیم و نظم بسیار خوبی داشتیم.

وی در ادامه تمجیدهای خود از بازی استقلال برابر شاگردان مجتبی حسینی تصریح کرد: تا قبل از اخراج بازیکن، کنترل مسابقه در اختیار استقلال بود و آلومینیوم موقعیت خاصی نداشت. یک فرصت تک به تک با دروازه‌بان داشتیم که مهرداد محمدی ازخودگذشتگی کرد و توپ را به گوستاوو بلانکو پاس داد که گل نشد.

مربی استقلال در مورد عملکرد گوستاوو بلانکو در خط حمله آبی‌ها خاطرنشان کرد: او بازیکنی باکلاس است و در آینده خیلی بهتر از این ظاهر می‌شود. گوستاوو هنوز به هماهنگی و شرایط بازی نرسیده است، اما یک پاس خوب داد که مدافع حریف، توپ را از دهانه دروازه خارج کرد.

رجبی درباره قضاوت سیدرضا مهدوی داور دیدار تیمش برابر آلومینیوم عنوان کرد: واقعاً توقع دارم همانطور که داوران برای رقبای ما سوت می‌زنند، برای ما هم قضاوت کنند و رفتار مشابهی با استقلال داشته باشند.

وی در مورد شکایت اخیر باشگاه پرسپولیس از استقلال گفت: قبل از مسابقه، شرایطی برای ما درست کردند تا استقلال را از لحاظ روانی به هم بریزند. با این حال بچه‌ها تمرکز کافی داشتند و به موفقیت استقلال فکر می‌کردند. در این مسابقه با وجود اینکه 10 نفره شدیم، بازی قابل قبولی ارائه کردیم و پیروز شدیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۹۶۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان