//
کدخبر: ۴۳۳۸۴۲ //

انتقادی از ژنرال| از قلعه‌نویی بعید بود!

پیشکسوت فوتبال پس از اینکه تیم ملی ایران برابر ازبکستان به نتیجه‌ مساوی دست پیدا کرد، گفت: چرا باید ۲ بازیکن که میانگین سنی آن‌ها بالاست، روی نیمکت تیم ملی حضور داشته باشند. از امیر قلعه‌نویی بعید است به جای استفاده از جوانان هنوز به بازیکنانی که میانگین سنی بالا دارند بها می‌دهد.

انتقادی از ژنرال| از قلعه‌نویی بعید بود!
به گزارش فرتاک نیوز،

اصغر شرفی در گفت‌وگویی، در ارزیابی از عملکرد تیم ملی فوتبال ایران برابر ازبکستان اظهار کرد: هر چند تا اواسط نیمه دوم تیم ایران ۲ بر صفر جلو بود و بازی برده را باختیم اما به اعتقاد من مساوی هم در خانه حریف بد نیست و نباید به تیم ملی در این خصوص خرده گرفت.

وی گفت: بارها تاکید کرده‌ام که تیم نیاز به جوانگرایی دارد، چرا باید ۲ بازیکن که میانگین سنی آن‌ها بالاست، در نیمکت تیم ملی حضور داشته باشند. از امیر قلعه نویی بعید است که به جای استفاده از جوانان هنوز به بازیکنانی که میانگین سنی بالا دارند بها می‌دهد.

این پیشکسوت فوتبال تصریح کرد: فوتبال ۹۰ دقیقه است و تا لحظه پایان بازی هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست. این که بعد از به ثمر رساندن ۲ گل فکر کنیم بازی تمام شده و خود را پیروز میدان بدانیم بزرگ‌ترین اشتباه است. تا دقیقه ۹۰ هر اتفاقی رخ می‌دهد. نباید خیالمان از این ۲ گل از حریفان جلو هستیم، راحت باشد. متاسفانه در بازی برابر ازبکستان با وجود این که تا اواسط نیمه دوم دو بر صفر جلو بودیم بازیکنان بازی را به تصور این که تمام شده رها کردند و همین مساله سبب شد تا حریف از موقعیت به خوبی استفاده کند و ۲ گل وارد دروازه ما کند.

برد در مشت ما بود

شرفی ادامه داد: بازیکنان ما چون بازی را راحت گرفتند بازی برده را مساوی کردند. فوتبال ۹۰ دقیقه است و تا پایان بازی باید تمرکز خود را معطوف به بازی کنیم تا نتیجه را واگذار نکنیم. پیروزی در مشت ما بود اما متاسفانه به راحتی از دست دادیم.

وی خاطرنشان کرد: البته چون بازی در خانه حریف بود مساوی هم نتیجه بدی نیست و امکان جبران بازی از دست رفته را داریم. در صورتی که از خواب بیدار شویم و بازی‌های بعدی را با جدیت دنبال کنیم.

این پیشکسوت فوتبال در پایان گفت: واقعا نمی‌دانم وظیفه‌ی نبی در تیم ملی چیست و چرا همیشه باید همراه تیم باشد. به جای او کسانی را همراه تیم ببرند که برای فوتبال مثمرثمر باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۳۸۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان