//
کدخبر: ۴۳۳۷۹۵ //

تداوم کسر قراردادها در استقلال؛ این بار نوبت به نوازی، رحمتی و رجبی رسید

ماجرای کسر قراردادها در باشگاه استقلال همچنان ادامه دارد و این بار نوبت سه مربی این تیم بود تا برای کاهش ۱۰درصد از قراردادشان با مدیران این باشگاه به توافق برسند.

تداوم کسر قراردادها در استقلال؛ این بار نوبت به نوازی، رحمتی و رجبی رسید
به گزارش فرتاک نیوز،

شروع روند کاهش مبلغ قراردادها در استقلال با بروز مشکل برای ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو، مهاجم آرژانتینی آبی‌ها کلید خورد؛ مهاجمی که قراردادش را با این تیم به امضا رسانده بود اما به واسطه پر شدن سقف قرارداد باشگاه استقلال قرارداد وی در سازمان لیگ ثبت نشد و او به جای حضور در ترکیب آبی‌ها فقط در تمرینات شرکت می‌کرد.

برای حل این چالش جواد نکونام، سرمربی استقلال با علی خطیر، مدیرعامل این باشگاه به توافق قابل‌توجهی دست یافتند. براساس این توافق، سرمربی و تعدادی از بازیکنان استقلال همچون روزبه چشمی، صالح حردانی، پیمان بابایی، ایمان سلیمی و جعفر سلمانی، اولین گروهی بودند که با حضور در محل باشگاه درصدی از قراردادشان را کسر کردند تا زمینه ثبت قرارداد بلانکو فراهم شود.

مهاجم آرژانتینی استقلال در سومین بازی‌ که به میدان رفت، توانست گل حساس و سه امتیازی را برای آبی‌ها به ثمر رساند تا به نوعی لطف هم‌تیمی‌هایش را به بهترین شکل ممکن پاسخ بدهد.

حالا از اردوگاه آبی‌پوشان خبر می‌رسد که در دور جدید کاهش قراردادها، مربیان استقلال پیش‌قدم شده‌اند و  محمد نوازی ،  کیانوش رحمتی  و  حمیدرضا رجبی  چند روز در ساختمان باشگاه استقلال حاضر شدند و برای کاهش ۱۰ درصد از قراردهایشان به توافق رسیدند. به نظر می‌رسد با این اتفاق و همکاری چند بازیکن دیگر، زمینه برای ثبت قرارداد و صدور کارت بازی یوسو سِسما، مربی‌ بدنساز آبی‌ها فراهم شود.

همچنین در ادامه این رویه، آرش رضاوند و حردانی کمتر از ۲ هفته پیش ۱۰درصد به باشگاه استقلال تخفیف دادند تا زمینه برای ثبت قرارداد مهدی هاشمی‌نسب نیز فراهم شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۳۷۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان