//
کدخبر: ۴۳۳۶۵۵ //

عصبانیت تیری آنری از بدترین رکورد قرن ۲۱ فرانسه!

تیری آنری پس از ثبت رکوردی ناخواسته پس از شکست تیم ملی زیر 21 سال فرانسه مقابل کره جنوبی در یک بازی دوستانه، به شدت عصبانی شد.

عصبانیت تیری آنری از بدترین رکورد قرن 21 فرانسه!
به گزارش فرتاک نیوز،

شاگردان آنری در تیم امید فرانسه پس از چهار پیروزی، دو شکست را تجربه کردند. پس از باخت 2-0 مقابل اتریش در مقدماتی یورو زیر 21 سال، بازیکنان او بار دیگر روز دوشنبه در یک بازی دوستانه مقابل امیدهای کره جنوبی 3-0 شکست خوردند. این بدان معنا بود که تیم امید آبی‌ها در دو بازی متوالی شکست خورد بدون اینکه موفق به گلزنی شود. اتفاقی که برای اولین بار در قرن بیست و یکم رخ می‌دهد.

آنری پس از باخت شوکه کننده مقابل کره از دست بازیکنانش عصبانی بود. او اعتراف کرد که این یک نتیجه "وحشتناک" بود و هیچ تلاشی نکرد تا مشخص کند که صبرش در حال حاضر توسط تیم پس از دو بازی ضعیف آزمایش شده است. او به خبرنگاران گفت: "نتیجه وحشتناک است. من به بچه‌ها گفتم که ما درس روحیه و جنگندگی را در برابر اتریش گرفتیم و در اینجا ما یک درس واقع گرایی دریافت کردیم. ما نمی‌توانیم به خود اجازه دهیم که اینطور دفاع کنیم."

تیری آنری

تیم آنری هنوز در گروهش در مقدماتی یورو 2025 امیدها، سر گروه است و باید این موقعیت را تا پایان رقابت‌های مقدماتی حفظ کند تا بدون پلی آف، مستقیماً به دور اصلی این رقابت‌ها وارد شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۳۶۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان