//
کدخبر: ۳۶۹۸۲۲ //

اوج عصبانیت تیری آنری؛ بلد نیستید عذرخواهی کنید؟

تیری آنری، مهاجم سابق بارسلونا، پس از شکست این تیم مقابل اینتر در لیگ قهرمانان اروپا، به شدت از عملکرد داور انتقاد کرد.

اوج عصبانیت تیری آنری؛ بلد نیستید عذرخواهی کنید؟
به گزارش فرتاک نیوز،

بارسلونا در شرایطی دیشب با یک گل در خانه اینتر مغلوب شد که به نظر می رسید در دقایق پایانی خطای هند دونزل دامفرایس در محوطه جریمه نراتزوری گرفته نشده و همچنین یک گل این تیم نیز در شرایطی مشکوک مردود شده است. تیری آنری به شدت به داور این بازی تاخته و معتقد است او باید بابت تصمیمات خود عذرخواهی کند.

تیری آنری گفت: "آیا دیگر کم می توانم چیزی بگویم؟ من معمولاً هرگز در مورد گل های مردود شده حرفی نمی زنم. آیا شما داوران قبول دارید که گاهی اوقات باید بگویید اشتباه کردید؟ آیا این اصلا برای شما تعریف شده؟ آیا به شما یاد داده اند که برخی موافع اعتراف کنید اشتباه کرده اید؟ او اشتباه کرد و خداحافظ، دیگر چیز اضافه تری برای توضیح دادن وجود ندارد.

داور اشتباه کرد، خداحافظ، بعدا می بینمت. تاکید می کنم او اشتباه کرد. البته رخ دادن چنین اتفاقاتی طبیعی بوده، برای من نیز اتفاق افتاده، برای خیلی ها پیش می آید، اما قطعا تصمیم داور در این صحنه صحیح نبود. حتی داوران در اتاق VAR نیز از داور نخواستند صحنه را ببیند. من نمی دانم آنها چقدر تجربه دارند، اما حتی پسرم نیز می توانست ببیند که توپ به دست خورده است. پسرم نیز صحنه را دید و به من پیام داد تا بگویم توپ به دست برخورده است. اما شما 20 میلیارد دوربین دارید و نمی توانید این صحنه را ببینید؟ البته که چنین اتفاقاتی رخ می دهد، اما قطعا داور اشتباه کرد."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۹۸۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان