//
کدخبر: ۴۳۳۵۶۲ //

رقابت دو استقلالی برای بازگشت به لیگ برتر

پیکان پس از جدایی رسول خطیبی، به دنبال یک سرمربی جدید است.

رقابت دو استقلالی برای بازگشت به لیگ برتر
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه پیکان امروز برکناری رسول خطیبی از هدایت این تیم را اعلام کرد. پیکانی‌ها با سرمربیگری خطیبی در لیگ بیست‌وسوم شرایط خوبی را تجربه نکردند و در پایان هفته دهم با کسب تنها ۸ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار گرفتند.

پیکانی‌ها در شرایطی تصمیم به برکناری خطیبی و تغییر سرمربی گرفتند که در حال حاضر گزینه‌های زیادی برای جانشینی او ندارند و اکثر مربیان مطرح مشغول کار هستند.

علیرضا منصوریان و رضا عنایتی در حال حاضر جدی‌ترین گزینه‌های جانشینی خطیبی در پیکان هستند و البته گفته می‌شود شانس منصوریان بیش از همبازی سابقش در استقلال است. منصوریان در صورت حضور در پیکان این فرصت را پیدا می‌کند تا تنها چند هفته پس از ترک فولاد دوباره به لیگ برتر برگردد. 

رضا عنایتی هم پس از یک تجربه ناکام در تیم امید، هنوز روی نیمکت تیم جدیدی ننشسته و انگیزه زیادی دارد تا با حضور در پیکان، خاطرات تلخ مقدماتی المپیک پاریس و بازی‌های آسیایی هانگژو را پاک کند. عنایتی قبلا سابقه یک فصل مربیگری در لیگ برتر و صعود از لیگ دسته یک با تیم هوادار را هم در کارنامه دارد. او در لیگ بیست‌ویکم با هوادار در رده یازدهم قرار گرفت و مدتی پس از جدایی از این تیم راهی تیم امید شد. عنایتی فصل گذشته هم چند هفته روی نیمکت نفت مسجد سلیمان نشست و از این تیم جدا شد. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۳۵۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان