//
کدخبر: ۴۲۰۰۷۰ //

ربیعی ذوب‌آهن در مسیر منصوریان فولاد؟

سرمربی ذوب‌آهن بعد از بروز چالش با هواداران تیم اصفهانی در شرایطی مشابه علیرضا منصوریان فولاد قرار گرفت.

ربیعی ذوب‌آهن در مسیر منصوریان فولاد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد ربیعی در فوتبال ایران به عنوان مربی فنی و با شخصیت شناخته می‌شود با این وجود بعد از تساوی تیمش مقابل هوادار در هفته چهارم لیگ برتر عصبانیت شدیدی پیدا کرد.

بحث کلامی با هواداران، عصبانیت شدید در نشست خبری، انتقاد از بازیکنان و حتی مدیران ذوب آهن بخشی از کنش‌ها و واکنش‌های سرمربی سبزپوشان در شب بازی تیمش بود.

تعاملات شب گذشته ربیعی و هواداران ذوب‌آهن شباهت زیادی به  سرنوشت منصوریان در فولاد داشت.  اگرچه  سرمربی فعلی سبزپوشان اصفهان در ابتدای انتخاب با استقبال نسبتاً خوبی از سوی هواداران اصفهانی روبرو شد و از این حیث با وضعیت منصوریان در فولاد متفاوت بود. گفتنی است پیش از این  علیرضا منصوریان بعد از مخالفت شدید هواداران در خصوص همکاری‌اش با فولاد، تیمش را در بازی‌های خانگی «غریب» دانست.

با این اوصاف اگر روند رفتاری سرمربی ذوب‌آهنی‌ها ادامه پیدا کند قطعاً در این باشگاه دچار چالش می‌شود.

گواه این ادعا بخشی از صحبت‌های سرمربی گاندوها است: «بعضی‌ها می‌گویند ما نتیجه می‌خواهیم و  فوتبال زیبا نمی‌خواهیم. اگر این‌طور است به آنها می‌گویم اشتباه کردید دنبال ربیعی آمدید! کار من بلندمدت است و تا آنجایی که در توانم باشد به کارم ادامه می‌دهم. در مورد اُفت تیم بعد از تعویض‌ها، شرایط بازیکنانی را که به‌عنوان جانشین آمدند، بررسی خواهم کرد. حتی اگر نیاز باشد در پیگیری این موضوع  برخورد شدید در حد کنار گذاشتن بازیکنانی که به‌عنوان جایگزین آمدند را انجام خواهم داد.»

در این میان هنوز مدیران باشگاه اصفهانی واکنشی به این موضوع نشان ندادند. در حالی که انتظار می‌رود با ورود به قضیه آن را مدیریت کنند.

همه این موارد در حالی رخ می‌دهد که محمد ربیعی هفته گذشته از فولاد خوزستان پیشنهاد همکاری دریافت کرده بود اما باشگاه ذوب‌آهن به وی اجازه جدایی نداد. در صورت فسخ قرارداد هم طبق بند 20 ابلاغیه نقل و انتقالات لیگ برتر نمی‌تواند در این سطح فوتبال کار کند.

هر چند ربیعی در نشست خبری شب گذشته خود از برنامه‌های آتی‌اش با سبزپوشان صحبت کرد؛ اما اگر قرار به جدایی باشد بهتر است دو طرف( باشگاه ذوب‌آهن و محمد ربیعی) به آینده کاری خود جدی‌تر فکر کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۰۰۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان