//
کدخبر: ۴۳۳۳۹۵ //

عزت‌اللهی: حضور قلعه‌نویی در تاشکند نقطه قوتی برای ماست/ سرمربی با وجود کسالت با ما به ازبکستان آمد

هافبک تیم ملی فوتبال از ازبکستان به‌عنوان حریفی قابل احترام یاد کرد که همیشه مقابل تیم ملی به خوبی بازی کرده و جنگیده است.

عزت‌اللهی: حضور قلعه‌نویی در تاشکند نقطه قوتی برای ماست/ سرمربی با وجود کسالت با ما به ازبکستان آمد
به گزارش فرتاک نیوز،

 سعید عزت‌اللهی در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ازبکستان در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ اظهار داشت: در ابتدا آرزوی سلامتی دارم برای امیر قلعه‌نویی. ایشان با وجود کسالتی که داشت تیم را تنها نگذاشت و قطعاً حضورش می‌تواند نقطه قوتی برای تیم ملی باشد. همیشه سخت‌ترین بازی‌ها، اولین بازی است که برابر هنگ‌کنگ انجام دادیم. فردا نیز با ازبکستان بازی داریم که قابل احترام هستند و بازی سخت و جذابی از آب در می‌آید. ما هم برای جنگیدن و دفاع از نام ایران بازی خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه با الدور شومورودوف مهاجم تیم ملی ازبکستان در روستوف روسیه هم‌بازی بوده است، تصریح کرد: خوشحالم برای شومورودوف که نسبت به آن زمانی که با هم در روستوف بودیم در چند سال اخیر پیشرفت خوبی داشته است و در حال حاضر می‌تواند یکی از بهترین بازیکنان ازبکستان و آسیا باشد. شومورودوف از لحاظ شخصیتی بچه خوبی است و رابطه خوبی داریم. یکی از نکات قوت ازبکستان حضور مهاجم باتجربه‌ای مثل شومورودوف است، ولی ما هم تیم ملی ایران هستیم و تمامی بازیکنان ازبکستان را آنالیز کرده‌ایم و با همه وجود سعی می‌کنیم نقطه نظرات کادر فنی را در زمین پیاده کنیم.

 

 

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در واکنش به این سؤال که ایران در بیشتر بازی‌ها برنده دیدار با ازبکستان بوده است اما بازیکنان و کادر فنی تیم ملی از این تیم تعریف می‌کنند. آیا این تعریف‌ها به خاطر رعایت دیپلماسی است یا یک تعارف ساده، گفت: ما از زبان فوتبال حرف می‌زنیم. از لحاظ فوتبالی درست است ازبکستان را در این چند سال برده‌ایم، اما همیشه قابل احترام بودند و برابر ما جنگیدند. مردم ازبکستان نباید فراموش کنند تیم ملی کشورشان برابر تیمی باخته است که یکی از بهترین تیم‌های آسیاست، بنابراین فکر نمی‌کنم خیلی جای تعجب داشته باشد.

وی ادامه داد: ما به‌عنوان تیم ملی ایران تیم ازبکستان و بازیکنانش را تحسین کرده‌ایم. پیشرفت ازبکستان را دیده‌ایم و مردم‌شان نیز حس کرده‌اند. چند بازیکن ازبکستان در اروپا بازی می‌کنند و در درازمدت می‌توانند پیشرفت زیادی داشته باشند. ما بازیکنان بزرگ زیادی در تیم ملی ایران داریم و قطعاً تجربه آنها و کیفیت‌شان در زمین است که نتیجه را رقم می‌زنند، اما با این حال ازبکستان قابل احترام است و باید با تمام توان مقابل‌شان قرار بگیریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۳۳۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان