//
کدخبر: ۴۳۲۸۵۹ //

عزیزی: حس می‌کنم به فینال جام ملت‌ها می‌رسیم

مشاور سرمربی تیم ملی فوتبال معتقد است تیم ملی در جام ملت‌های ۲۰۲۳ قطر به فینال راه پیدا خواهد کرد.

عزیزی: حس می‌کنم به فینال جام ملت‌ها می‌رسیم
به گزارش فرتاک نیوز،

خداداد عزیزی در حاشیه دیدار تیم‌ ملی ایران مقابل هنگ کنگ درباره اعتراض سرمربی تیم حریف به کیفیت زمین چمن تمرین این تیم در تهران اظهار داشت: من که زمین ندادم و خبر هم ندارم. احتمالاً آنها هم همین رفتار را با ما می‌کنند. دو روز پشت سر هم که زمین آزادی را برای تمرین به هنگ کنگ نمی‌دهند. به خود ما هم زمین نمی‌دهند. شما یک زمین دیگر را در تهران معرفی کنید. مگر در تهران زمین خوب داریم؟

وی درباره دیدار امروز تیم ملی ایران گفت: فکر می‌کنم این دیداری نیست که روی آن خیلی تأکید داشته باشیم و بازی خیلی سختی نیست. خوشبختانه هشت تیم از آسیا صعود می‌کنند و ایران طبیعتاً یکی از صعود کننده‌ها است. برای همین خیلی در این بازی مشکل نداریم.

مشاور سرمربی تیم ملی درباره استقبال کم هواداران از این بازی عنوان کرد: هنک گنگ جزو تیم‌های درجه سه آسیاست ولی هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. بازی سخت ما در این گروه هفته بعد در ازبکستان است.

عزیزی در مورد بازی‌های تدارکاتی تیم ملی گفت: بازی‌های تدارکاتی ما خوب بود. خصوصاً تورنمنت اردن و بازی با قطر. بازی با بلغارستان هم خوب بود. در کل تیم ما شکل و شمایل خوبی دارد و من دوستش دارم و با آن خوشحالم. فوتبالیست‌های با تجربه و جوان و تیم میکس خوبی داریم که می‌تواند در جام ملت‌ها موفق باشد. عده‌ای اول ناراحت بودند که من چرا به‌عنوان مشاور آمدم؛ ولی حالم اینجا خوب است.

وی در واکنش به این موضوع که بدون قرارداد در تیم ملی حضور دارد، تصریح کرد: اجازه دهید در این مورد با قلعه‌نویی حرف بزنم. خیلی روی این قضیه حساسیت ندارم. این چیزی است که آنها باید احترام بگذارند؛ من برای تیم ملی و قلعه‌نویی آمدم. دلی است ولی طبیعتاً یک بحث دو طرفه وجود دارد و یک احترامی باید از آنطرف باشد. به بچه‌ها هم گفتم که این دوره جام ملت‌ها بهترین دوره برای قهرمانی است. سمتی که ایران بالا می آید بسیار گروه خوبی است. نمی‌توانیم بگوییم ما فقط کره را داریم، ازبکستان و قطر تیم‌های بدی نیستند. خیلی خوشبین هستم که به فینال برسیم. فینال هم یک بازی است و بچه‌ها می‌توانند از پس آن بر بیایند. خط حمله بسیار خوبی داریم، در خط هافبک هم بازیکنان قدرتمندی داریم. تیم  معجونی از جوانان و با تجربه‌هاست و امسال می‌توانیم قهرمان آسیا شویم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۲۸۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان