//
کدخبر: ۴۳۲۵۰۱ //

پاسخ مهدی طارمی به شایعات انتقالش به تیم‌های بزرگ | واکنش به انتقادات درباره دعوت حاج صفی یا انصاری فرد به تیم ملی

مهدی طارمی، بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اولین اردوی رسمی ما برای مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ است. این بازی‌ها برای ما بسیار اهمیت دارد که بتوانیم بازی اول را مقابل تیم هنگ کنگ با قدرت شروع کنیم.

پاسخ مهدی طارمی به شایعات انتقالش به تیم‌های بزرگ | واکنش به انتقادات درباره دعوت حاج صفی یا انصاری فرد به تیم ملی
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی طارمی گفت: بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ برای ما بسیار اهمیت دارد و می‌خواهیم کارمان را در این مسابقات با قدرت آغاز کنیم.

طارمی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از بازی های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ اظهار داشت: به تیم ملی نوجوانان تبریک می‌گویم. کار بزرگی انجام دادند. درست است بازی دوم با انگلیس را باختند ولی چیزی از ارزش‌های آنها کم نمی‌شود. امیدوارم در بازی بعدی بتوانند پیروز شوند و صعود کنند.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: ما بعد از مدت‌ها به ورزشگاه دستگردی آمدیم. تیمی با ریشه و قدیمی مثل پاس در اینجا بودند. تیم‌هایی که می‌توانستند بازیکنان نوجوان خوبی را معرفی کنند. امیدوارم به این تیم‌ها رسیدگی شود و این تیم‌ها بتوانند یک سری جوان را به فوتبال این مملکت معرفی کنند.

طارمی ادامه داد: اولین اردوی رسمی ما برای مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ است. این بازی‌ها برای ما بسیار اهمیت دارد که بتوانیم بازی اول را مقابل تیم هنگ کنگ با قدرت شروع کنیم. می‌خواهیم شخصیت تیمی خودمان را نشان دهیم و ان‌شاءالله بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص اینکه با توجه به سهمیه ۸.۵ قاره آسیا برای جام جهانی ۲۰۲۶ و اینکه سختی کار ایران برای صعود دیگر مثل گذشته نیست، اظهار داشت: نظر من مخالف شماست. در دوره‌های گذشته ما ۲-۳ بازی مانده بود، صعود کردیم.در مرحله مقدماتی صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ نیز ما شرایط خاصی داشتیم. یکسری تغییر و تحولات ایجاد شده بود و ما به هر حال پشت سر گذاشتیم. ما سعی می‌کنیم مرحله اول مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ را متفاوت با گذشته طی کنیم.

طارمی در پاسخ به سوال خبرنگاری که درباره نقل و انتقالات و شایعات انتقال به تیم‌های بزرگ در پنجره زمستانی گفت: عذرخواهی می‌کنم. سوال در خصوص تیم ملی پاسخ می‌دهم.

وی در خصوص وضعیت تیم ملی پیش از بازی‌های جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: ما این اردو را شروع کردیم و قطعاً بهترین عملکردمان را به اجرا خواهیم گذاشت. فکر می‌کنم شرایط خوبی برای ما مهیاست که به فینال صعود کنیم. دوباره می‌گویم که همه رسانه‌ها، صداوسیما و هر کسی که می‌تواند به تیم ملی کمک کند، از تیم ملی حمایت کند. مثل دوره‌های قبل نباشد. ما همه در حال تلاش هستیم با اینکه شرایط سختی وجود دارد. یک کلام از سوی این بازیکنان زده نمی‌شود. تمام تلاشمان را داریم انجام می‌دهیم تا بهترین عملکردمان را به اجرا می‌گذاریم.

طارمی در خصوص انتقاد برخی از اینکه چرا بازیکنانی مثل حاج صفی یا انصاری فرد به تیم ملی دعوت می‌شود، گفت: هر کسی یک نظری دارد و ما نمی‌توانیم جلوی نظر کسی را بگیریم. حرف هر کسی از سوی خودش، حق است. من موضعی در این خصوص ندارم. با این حال نظرم را با یک مثال می‌گویم. په په، بازیکن تیم پورتو در سن ۴۰ سالگی دارد تمام تلاشش را می‌کند و در تیم ملی پرتغال نیز حضور دارد. فوتبال نسبت به قبل پیشرفت کرده است و یکسری شرایط وجود دارد که بازیکنان اگر رعایت کنند، می‌توانند تا سن بالا بازی کنند. اگر بازیکن از خودش مراقبت کند و سطح کیفی خودش را حفظ کند، می‌تواند به تیم ملی کمک کند. من نمی‌توانم بگویم چه کسی باشد و چه کسی نباشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۲۵۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان