//
کدخبر: ۴۳۲۴۵۶ //
گزارش موندودپورتیوو

این دو ستاره بارسلونا به هم پاس نمی‌دهند!

آمارها نشان می‌دهند که در بازی بارسا برابر آلاوس روبرت لواندوفسکی و یامال حتی یک‌بار هم به یک‌دیگر پاس ندادند.

این دو ستاره بارسلونا به هم پاس نمی‌دهند!
به گزارش فرتاک نیوز،

بعد از پایان دیدار بارسلونا و آلاوس که به برتری 2-1 آبی و اناری‌ها ختم شد، انتشار ویدیوی برخورد تند روبرت لواندوفسکی با لامین یامال و دست ندادن او با پدیده 16 ساله خبرساز شد. بسیاری از ستاره لهستانی بابت این برخورد انتقاد کردند هرچند که او بعد از گل دومش به سمت یامال رفت تا از دل او در بیاورد.

لوا دیروز در نشست خبری خود گفت که رسانه‌های اسپانیایی عاشق حاشیه‌اند و بیش از حد این برخورد را بزرگ کرده اند اما واقعیت این است که توقعات از لواندوفسکی به عنوان یک بازیکن باتجربه بسیار بیشتر است.

nwp4cgnv

طبق آمار منتشر شده توسط اوپتا، لواندوفسکی در طول بازی حتی یک‌بار هم به یامال پاس نداد و یامال نیز در مقابل به ستاره لهستانی پاس نداد. در میان بازیکنان بارسا بین ژوائو و یامال نیز شاهد پاس‌کاری نبودیم. یامال و لوا 90 دقیقه کامل در زمین بودند و اینکه یک‌بار هم به یک‌دیگر پاس ندادند، در نوع خود بسیار عجیب بود.

در میان بازیکنان بارسا ژول کنده بیشترین همکاری را با یامال داشت (14 بار) و بعد از او کانسلو (8)، آرائوخو (7) و گوندوگان (5) بیشترین پاس را به پدیده 16 ساله دادند. او همچنین از تراشتگن نیز دو پاس دریافت کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۲۴۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان