//
کدخبر: ۳۶۲۸۳۷ //

لواندوفسکی - پدری؛نوید تشکیل یک زوج رویایی در بارسا

همکاری درخشان لواندوفسکی و پدری در دیدار دوستانه دیشب بارسلونا مقابل پوماس نوید تشکیل یک زوج رویایی را در بلوگرانا می‌دهد.

لواندوفسکی - پدری؛نوید تشکیل یک زوج رویایی در بارسا
به گزارش فرتاک نیوز،

روبرت لواندوفسکی دیشب در جریان پیروزی 6-0 بارسلونا مقابل پوماس یک نیمه فوق‌العاده را پشت سر گذاشت تا نشان دهد مصمم است نام خود را به عنوان یکی از بهترین خریدهای تاریخ باشگاه کاتالان ثبت کند. ستاره لهستانی در نیمه اول این مسابقه هم برای بارسا گلزنی کرد هم دو پاس گل درخشان داد.

علاوه بر گلی که لواندوفسکی در دقیقه 3 به ثمر رساند پاس درخشان او به پدری در دقیقه 19 که باعث شد گل چهارم بارسا به ثمر برسد مورد توجه قرار گرفته است. پاس تک‌ضرب پشت پا که نشان می‌دهد لوا صرفا یک مهاجم گلزن نیست و می‌تواند در نقش استاد پاس‌ گل هم ضاهر شود.

در دقیقه 19 مسابقه لواندوفسکی پشت محوطه جریمه توپ را دریافت کرد اما به محض رسیدن توپ، با یک ضربه پشت‌پا پدری را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد. پاس لواندوفسکی برای کسی که تنها چند روز از پیوستنش به تیمی جدید می‌گذرد فوق‌العاده بود و نشان از شم بالای بازی‌خوانی ستاره لهستانی داشت. پدری قدر پاس زیبای لوا را دانست و با فریب دادن مدافع پوما و عبور از او با شوتی دقیق چهارمین گل بارسا را به ثمر رساند.

پدری، هافبک جوان بارسا، در پایان مسابقه به خبرنگاران گفت:" بازی کردن با لواندوفسکی یک امتیاز است. عجب بازی‌ای بود".

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۲۸۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان