//
کدخبر: ۴۳۱۹۸۷ //
تراکتور در آزادی تهاجمی می‌شود؛

۱۱ مرد احتمالی خمس برای شکست استقلال

تیمز در غیاب ستاره اصلی خود به مصاف استقلال خواهد رفت.

۱۱ مرد احتمالی خمس برای شکست استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم تراکتور در حالی به مصاف استقلال خواهد رفت که پاکو خمس تیمش را به خوبی آماده این بازی کرده و با مرور تاکتیک موردنظر خود، آماده دیدار حساس با استقلال می‌شود.

در این بازی تراکتور ریکاردو آلوز را در اختیار نخواهد داشت و سه بازیکن مرکزی بدون او باید روش‌های ساخت موقعیت را دنبال کنند. با این حال اسکواد پرستاره تراکتور باعث شده تا خمس عملا مشکلی برای انتخاب ۱۱ بازیکن نداشته باشد.

تراکتور ترکیب احتمالی تراکتور:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، محمد نادری، صفا هادی، گوستاوو واگنین، مهدی حسینی، آلوارو خیمنز، عارف رستمی و مهدی عبدی.

دفاع و دروازه: بازگشت به سیستم همیشگی

پس از یک بازی استفاده از ۴ مدافع، تراکتور بار دیگر به سیستم خود برمی‌گردد و این بار شجاع خلیل‌زاده به همراه عارف آقاسی در ترکیب اصلی قرار خواهند داشت. مهدی شیری مدافع راست خواهد بود و در سمت چپ نیز محمد نادری به میدان می‌رود.

البته در درون دروازه حسین پورحمیدی جایگاه مستحکمی دارد و برای نمایش توانایی خود در ورزشگاه آزادی کاملا آماده است.

هافبک و حمله: انبوه معادلات و احتمالات

در خط هافبک باید دید خمس از دو هافبک دفاعی استفاده می‌کند یا به صفا بسنده خواهد کرد. به هر حال و بر اساس آنچه در تمرینات گذشته، به نظر گوستاوو یکی از بازیکنان تهاجمی است و حسینی هم شانس بیشتری برای بازی دارد.

در خط حمله درخشش عارف رستمی باعث شده تا او در ترکیب اصلی باقی بماند و خیمنز هم از ابتدا بازی کند. مهدی عبدی نیز تک مهاجم تراکتور است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۱۹۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان