//
کدخبر: ۴۳۱۹۳۸ //

باشگاه تراکتور پاسخ استقلالی‌ها را داد؛ فعلاً یک - یک در بیانیه‌نویسی!

باشگاه تراکتور در پاسخ به بیانیه باشگاه استقلال درباره مصاحبه «پاکو خمس» بیانیه‌ای صادر کرد.

باشگاه تراکتور پاسخ استقلالی‌ها را داد؛ فعلاً یک - یک در بیانیه‌نویسی!

در متن بیانیه باشگاه تراکتور آمده است:

«آقای پاکو خمس برخلاف برخی مربیان، علی‌رغم پایمال شدن حق تراکتور در مقاطع مختلف، تاکنون در رابطه با داوری بازی‌ها در مسابقات لیگ برتر اظهارنظر نکرده است.

جوسازی، فرافکنی و شبهه‌افکنی برخی مربیان علیه داوران که بارها واکنش کمیته محترم انضباطی را هم به دنبال داشته است، در کادر فنی ما وجود ندارد و باشگاه تراکتور همواره با نهایت احترام در مورد مسائل داوری و ناعدالتی‌ها برخورد کرده است.

با عِلم به این موضوع که دوستان دکترای بیانیه‌نویسی دارند؛ سرمربی تراکتور در گفت‌وگوی پیش از بازی ابراز امیدواری کرده تا شاهد رقابت دو تیم در داخل مستطیل سبز باشیم و اتفاقات غیرفوتبالی در نتیجه تأثیرگذار نباشد. با این حال، متأسفانه تیم رقیب با صدور بیانیه به دنبال ایجاد جو روانی پیش از آغاز مسابقه است.

باشگاه تراکتور به دور از حاشیه و استفاده از ادبیات تنش‌زا و جملات شائبه‌برانگیز، برای تیم داوری آرزوی موفقیت دارد و پیش از پایان مسابقه، نمی‌توان در مورد مسائل داوری اظهارنظر کرد.

باشگاه تراکتور با تأکید بر پرهیز از ایجاد حاشیه، اعلام می‌دارد که فرافکنی نتیجه‌ای جز بروز حاشیه ندارد و ضمن دعوت به حفظ آرامش، خواستار رقابت در چارچوب ورزش و کسب نتیجه در زمین مسابقه است».

به گزارش تسنیم، مصاحبه پاکو خمس پیش از دیدار مقابل استقلال و مطرح این موضوع که «اگر بازی فردا از لحاظ داوری مشکلی نداشته باشد و سوت‌های مشکوک زده نشود، برنده می‌شویم»، واکنش باشگاه استقلال را به دنبال داشت و در بیانیه‌ای از فدراسیون فوتبال خواهان برخورد با سرمربی تراکتور شدند. با این اوصاف تا پیش از شروع بازی، دو تیم در بیانه‌نویسی یک - یک هستند!

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۱۹۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان