//
کدخبر: ۴۳۱۰۲۹ //

بیانیه باشگاه استقلال خوزستان علیه داور بازی با گل‌گهر

روابط عمومی باشگاه استقلال خوزستان بیانیه‌ای علیه داور دیدار این تیم برابر گل‌گهر سیرجان منتشر کرد.

بیانیه باشگاه استقلال خوزستان علیه داور بازی با گل‌گهر
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه استقلال خوزستان پس از تساوی یک - یک تیم فوتبال این باشگاه مقابل گل‌گهر سیرجان، بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

«در روزی که سید سیروس پور موسوی با بازیکنان جوانان و امید خود مقابل یک تیم متمول و تا دندان مسلح پا به میدان گذاشته بود، گل‌گهر سیرجان را اسیر تاکتیک و هنرنمایی و حملات بازیکنان جوان، بومی و تاکتیکی خود کرد.

در این دیدار از هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر در شبی که استقلال خوزستان مستحق برد و سه امتیاز بود، داور بازی با تصمیمات اشتباه و تأثیرگذارش و نیز قضاوتی کاملاً یک‌طرفه در استادیوم غدیر ورق بازی را برگرداند، به‌صورتی که شاگردان پورموسوی به غیر از تیم خوب گل‌گهر سیرجان باید با داور این دیدار هم به رقابتی تنگاتنگ می‌پرداختند.

در این نبرد شگفت‌انگیز و غیرقابل وصف، با کمال تعجب این داور دیدار بود که توانست مُچ تیم مظلوم و بی‌پناه استقلال خوزستان را بخواباند و پیروز این میدان شود.

داور دیدار با اخراج مهاجم استقلال و اخطارهای مکرر به بازیکن‌های جوان و پُرانگیزه استقلال در این دیدار، حس رقابت و انگیزه را از بازیکنان استقلال خوزستان گرفت و شور و حرارت را از درون زمین مسابقه با تصمیمات خود خارج و این دیدار را به یک جاده یک‌طرفه تبدیل کرد.

با توجه به اتفاقات این دیدار، باشگاه استقلال خوزستان این تصمیم را گرفت تا از این پس در ادامه رقابت‌ها، بازیکنان خود را با زره‌های آهنین راهی میدان کند تا پس از برخوردهای شدید با بازیکنان حریف (که با چشم‌پوشی داوران و بی‌اعتنایی) که منجر به قطع عضو و آسیب‌دیدگی و مصدومیت شدید بازیکنان همراه می‌شود، جلوگیری کند. هرچند این اتفاق و صحنه‌ها روی بازیکنان استقلال خوزستان در کمال ناباوری از دید داور خطا نیست!

بر این اساس، در ادامه در تصمیمی دیگر برای ادامه رقابت‌ها باید بازیکنان استقلال خوزستان با دستبند، پابند و روکش‌های اسفنجی پا به میدان مسابقه بگذارند تا خدای ناکرده هیچ‌گونه برخوردی برای تصاحب توپ با بازیکنان حریف نداشته باشند و داور با خیال راحت و اطمینان کامل از سلامت بازیکنان حریف بتواند شب راحت سر خود بر بالین نهد.

عدالت در فوتبال کجاست؟ تاکنون سکوت کرده‌ایم، اما نباید حق نماینده مردم مظلوم خوزستان که فوتبال تنها دلخوشی آنهاست، این‌گونه با بی‌عدالتی و بی‌رحمی ضایع شود. به استقلال خوزستان به چشم یک بچه سرراهی و اضافه نگاه می‌شود».

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۱۰۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان