//
کدخبر: ۴۳۰۹۵۶ //

شجاعیان: فوتبالیست‌ها به هم کمک کنند خیلی بهتر از این است که به جان هم بیفتند!

هافبک تیم فوتبال هوادار گفت: ما همه فوتبالیست هستیم و بهتر است به جای اینکه به جان هم بیفتیم به هم کمک کنیم.

شجاعیان: فوتبالیست‌ها به هم کمک کنند خیلی بهتر از این است که به جان هم بیفتند!
به گزارش فرتاک نیوز،

داریوش شجاعیان پس از تساوی بدون گل هوادار مقابل پیکان گفت: مقابل پیکان چند موقعیت داشتیم که استفاده نکردیم. ما سه چهار موقعیت صد درصدی گل داشتیم و یک گل خالی هم در نیمه اول نزدیم. اگر یکی از آنها گل می‌شد می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم، ان‌شاءالله در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا از تعویض‌اش ناراحت بوده است، خاطر نشان کرد: نه ناراحت نبودم، نظر مربی است. من هیچ مشکلی برای تعویض نداشتم، اما فکر می‌کردم می‌توانستم در ادامه بازی به تیم کمک کنم و به فکری هم گفتم که ای کاش اجازه می‌دادی بازی می‌کردم که گفت اشکالی ندارد.

هافبک تیم فوتبال هوادار افزود: همه جا گفتیم تیم ما اسمش هوادار است اما هواداری ندارد و بی‌حاشیه کارمان را انجام می‌دهیم. امیدوارم که در ادامه لیگ خودمان را به بالای جدول اضافه کنیم.

شجاعیان که سابقه بازی در استقلال دارد درباره اختلافات پیش آمده بین استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها تصریح کرد: من یک جمله کلی بگویم، ما به کجا داریم می‌رویم؟ کاری ندارم که چه چیزی گفتند و چه اتفاقاتی افتاده است. ما همه فوتبالیست هستیم و از این فوتبال نان می‌خوریم و اینکه بخواهیم به جان هم بیفتیم، قشنگ نیست. تیم‌های بزرگ با هم کری دارند، اما شاید یکسری چیزهای پشت پرده باشد تا باعث شود یکسری تریبون‌ها باشد و اتفاقاتی بیفتد که هزار حرف بزنیم. ما همه فوتبالیست هستیم و اگر به هم کمک کنیم خیلی بهتر است تا به جان هم بیفتیم.

وی در مورد کنار گذاشته شدن بابک مرادی از تیم هوادار هم به خبرنگاران گفت: من در جریان این موضوع نیستم و بهتر است که از کادر فنی سؤال کنید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۰۹۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان