//
کدخبر: ۴۳۰۷۷۹ //

شمس آذر قزوین - استقلال؛ جنگ ترمز کشیدن جواد و سعید در اتوبان قزوین به تهران

شمس آذر قزوین در هفته نهم لیگ برتر و در خانه از استقلال پذیرایی می کند

شمس آذر قزوین - استقلال؛ جنگ ترمز کشیدن جواد و سعید در اتوبان قزوین به تهران
به گزارش فرتاک نیوز،

شمس آذر قزوین در هفته نهم لیگ برتر و در خانه از استقلال پذیرایی می کند تا به شگفتی سازی هایش در چند هفته اخیر ادامه دهد. شاگردان سعید دقیقی با شکست دادن تراکتور و فولاد از قعر جدول جدا شده اند و می خواهند مقابل استقلال نیز همین روند را ادامه دهند و برای سایر تیم ها نیز خط و نشان بکشند. آنها با اینکه لیگ را با سه امتیاز منفی شروع کرده اند ولی نتایج هفته‌ های اخیر باعث شده از جمع فانوس به دستان جدا شوند و به دنبال شگفتی باشند.

در سوی مقابل استقلال الان صدر جدول را بدون حرف و‌ حدیث در دست دارد گرفته و جواد نکونام و شاگردانش نمی خواهند به راحتی صدر را به پرسپولیس بدهند. آبی ها به خوبی می دانند نفت آبادان با شرایطی که الان دارد حریف چندان سرسختی برای قرمز ها نیست و اگر مقابل شمس آذر قزوین امتیاز از دست دهند مجددا شاگردان گل‌ محمدی را بالای سرشان خواهند دید.

جدا از حساسیت این مسابقه، جواد نکونام به دنبال گرفتن سه امتیاز و به ثبت رساندن بهترین شروع تاریخ لیگ برتر برای استقلال است و سعید دقیقی هم به فکر شکست صدرنشین جدول و کشیدن ترمز جواد نکونام. حال اینکه کدام مربی به خواسته شان برسند باید منتظر ماند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۰۷۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان