//
کدخبر: ۴۳۰۶ //
مجیدی به رحمانی پیغام داده بود؛

به بختیار بگویید، شماره ۷ نپوشد!

رحمانی پس از سپری کردن نیم فصل ناموفق در استقلال تهران سرانجام قراردادش با این تیم را فسخ کرد.

به بختیار بگویید، شماره 7 نپوشد!

به گزارش فرتاک نیوز، بختیار رحمانی پس از سپری کردن نیم فصل ناموفق در استقلال تهران سرانجام قراردادش با این تیم را فسخ کرد و به فولاد خوزستان بازگشت. تا بدین جای ماجرا را می دانستید اما آنچه شاید ندانید مربوط به ابتدای فصل می شود.

همان روزهایی که بختیار رحمانی به عنوان بمب فصل نقل و انتقالات با قراردادی یک میلیارد و 400 میلیون تومانی یا به روایتی دیگر یک میلیارد و 700 میلیون تومانی به استقلال تهران پیوست و شاگرد علیرضا منصوریان شد. پس از این اتفاق سرمربی استقلال پیراهن شماره 7 مجیدی را به بختیار رحمانی بخشید.

شنیدیم این اتفاق با ناراحتی خود فرهاد مجیدی روبرو شده است به حدی که ستاره محبوب آبی ها از طریق مدیر برنامه های بختیار رحمانی و دوست نزدیکش به او پیغام داد: به بختیار بگویید شماره 7 نپوشد. اینکه فرهاد مجیدی چطور پیش بینی کرده بود که بختیار رحمانی با شماره 7 در استقلال موفق نمی شود را نمی دانیم اما همین قدر می دانیم پوشیدن این پیراهن فشار مضاعفی را روی دوش این بازیکن تازه وارد گذاشت.

چه بسا اگر خود بختیار رحمانی اگر می دانست چه شرایطی در انتظار اوست هرگز پیراهن شماره 7 استقلال را نمی پوشید و به توصیه فرهاد مجیدی گوش می کرد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان