//
کدخبر: ۴۳۰۳۷۶ //
با تایید ضمنی امیر قلعه‌نویی؛

احتمال تعویق هفته دهم مسابقات لیگ برتر!

سرمربی تیم ملی احتمال تعویق دوباره در برگزاری مسابقات لیگ برتر را رد نکرد.

احتمال تعویق هفته دهم مسابقات لیگ برتر!
به گزارش فرتاک نیوز،

به زودی اردوی جدید تیم ملی برای دو بازی مقدماتی جام جهانی در روزهای آخر آبان ماه آغاز می‌شود. شاگردان قلعه‌نویی باید در روز 25 آبان ماه به مصاف هنگ‌کنگ بروند و سپس 27 آبان ماه راهی تاشکند شوند تا در تاریخ 30 آبان ماه مقابل ازبکستان به میدان بروند.

در همین زمینه زمزمه‌هایی درباره احتمال تعویض هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر و درخواست امیر قلعه‌نویی برای لغو مسابقات این هفته ایجاد شده که قرار است طی روزهای 19،20 و 21 آبان‌ماه برگزار شود، تا کادر فنی تیم ملی با شرایط و فشار کمتری بازیکنان را در اختیار بگیرد.

این سوالی بود که در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی نوجوانان خبرنگاران از امیر قلعه‌نویی آن را پرسیدند و سرمربی تیم ملی بزرگسالان این موضوع را رد نکرد: «دیگر مقدماتی جام جهانی است. هیچ بازی‌ای دیگر ساده نیست. اگر فوتبال اروپا و آسیا را ببینید، شرایط خیلی سخت است. دیروز جلسه‌ای در سازمان لیگ داشتیم، قرار شد به ما خبر بدهند. فاصله بیست و یکم، بیست و پنجم سی‌ام خیلی کم است. قبلش هم بازیکنان سه چهار روز یکبار بازی می‌کنند. زمین‌ها هم مساعد نیست. دیروز جلسه‌ای داشتیم و قرار شد خبر بدهند.

خبرنگاری پرسید که با این وصف آیا امکان تغییر برنامه مسابقات وجود دارد یا خیر، گفت:« حالا اجازه بدهید. قرار است خبر بدهند. ما قبلا در جلسه‌ای که داشتیم قرار بر این بود که بیستم بازیکنان را به ما تحویل بدهند. حالا به خاطر فشردگی و برنامه تیم امید بازی ها عقب افتاد. تیم بزرگسالان تا حالا یک دقیقه هم بازی‌ها را عقب نینداخته.

بازی‌هایی که عقب افتاد به خاطر تیم امید و یک هفته هم به خاطر تیم باشگاهی بود. چون خودم من مربی باشگاهی بودم، طوری رفتار کردم که شرایط مربیان باشگاهی را هم در نظر بگیریم. اینکه در شرایط مسابقه باشند. اما این فشردگی بازی ها به تیم ملی لطمه می‌زند. جلسه‌ای داشتیم و خدمت شما اطلاع رسانی می‌کنیم.»

با این وصف می‌توان انتظار داشت که سهیل مهدی پس از جلسه با امیر قلعه‌نویی در حال بررسی راهکارهای مختلف جهت لغو هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۰۳۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان