//
کدخبر: ۴۳۰۱۴۵ //

برکناری افشین پیروانی و انتخاب جایگزینش در پرسپولیس؟ | شرط اصلی یحیی برای پایان اختلاف با درویش

هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس تقریبا دو هفته‌ای می‌شود که به دنبال برگزاری نشست با یحیی گل‌محمدی است اما او هر بار به هر بهانه‌ای در این جلسات شرکت نکرده

برکناری افشین پیروانی و انتخاب جایگزینش در پرسپولیس؟ | شرط اصلی یحیی برای پایان اختلاف با درویش
به گزارش فرتاک نیوز،

مشکلات مالی هفته‌هاست که پرسپولیس را درگیر اختلافات داخلی کرده و تا زمانی که این مشکلات پا برجا باشد باید منتظر اتفاقات جدیدی در این تیم باشیم. تقریبا دو هفته پیش بود که ابتدا یحیی گل‌محمدی و در ادامه بازیکنان تمرینات را تحریم کردند و بعد از این قضیه رضا درویش با حضور در محل تمرین سرخپوشان مشکلات را با اعضای تیمش در جریان گذاشت و برای حل آنها زمان خواست. از این‌رو قرار شد باشگاه پرسپولیس با پرداخت 30 میلیارد تومان دیگر از سپرده خود از فروش سهام، نیمی از آپشن‌های قرارداد سرخپوشان را پرداخت کند که هنوز این اتفاق رخ نداده است. در این میان سرمربی تیم رقیب هم نیش و کنایه به سرخپوشان می‌زند که با وجود دریافت کل پول قرارداد فصل پیش‌شان و 20 درصد از قرارداد این فصل، اشک تمساح می‌ریزند! اما آنچه مشخص است مشکلات مالی در پرسپولیس شکاف زیادی را بین رضا درویش و یحیی گل‌محمدی و البته بازیکنان ایجاد کرده که این مساله مطمئنا در آینده تبعات خوبی برای این تیم نخواهد داشت. 

   لجبازی اعضای تیم با باشگاه
یحیی گل‌محمدی در یکی از مصاحبه‌های اخیرش مدعی شد هر وقت که به چیزی مربوط به باشگاه اعتراض می‌کنند ناهارهای روزانه آنها در محل تمرین قطع می‌شود! اما در سوی دیگر مسئولان باشگاه پرسپولیس مدعی شدند که چون به رستوران بدهی سنگینی دارند آنها سرویس‌دهی به تیم را قطع کرده و منتظر تسویه‌حساب هستند. اما به هر شکل باشگاه پرسپولیس بعد از این واکنش یحیی با رستوران مورد نظر تسویه کرد و سرویس‌دهی به سرخپوشان مطابق روزهای قبل انجام شد. اما روز یکشنبه که پرسپولیس قصد سفر به انزلی را داشت، اعضای این تیم وقتی دیدند پرداختی همچنان به آنها انجام نشده و به نوعی سرکار هستند، تصمیم گرفتند ناهار باشگاه را نخورند! در واقع آنها از رستوران خواستند غذایی برایشان نیاورد و به این شکل اعتراض خود را به عملی نشدن وعده باشگاه مطرح کنند. در این میان تدارکات تیم نیز سیب‌زمینی و تخم‌مرغ را برای اعضای تیم تدارک دید که برخی از بازیکنان حاضر به خوردن آن نشده و با گرفتن تصویری از این غذای تدارک دیده شده، آن را برای دوستان خود فرستادند تا به نوعی این موضوع را رسانه‌ای کرده باشند. به هر شکل تصویر غذای تدارک دیده شده برای سرخپوشان روز گذشته در فضای مجازی بین هواداران تیم رقیب پرسپولیس حسابی سوژه شد. موضوعی که اصلا به مذاق مدیران باشگاه پرسپولیس خوش نیامد و این اقدام را نوعی بی‌احترامی به خودشان برداشت کردند. البته هدف اصلی سرخپوشان از این ماجرا تحت فشار گذاشتن مدیریت باشگاه برای پرداختی هرچه زودتر به آنها بود. 

   تلاش‌های درویش نتیجه می‌دهد؟
باشگاه پرسپولیس با رایزنی و تلاش‌های فراوان هفته گذشته توانست مجوز برداشت 30 میلیارد تومان دیگر از سپرده‌شان در بانک‌شهر را از سازمان خصوصی‌سازی و مراجع‌تر بالاتر بگیرد اما مشکل اصلی اینجاست که بانک‌شهر هنوز برای این برداشت رضایت نداده است. باشگاه پرسپولیس وام 2.5 میلیون دلاری از بانک‌شهر گرفته که نتوانسته اقسام آن را پرداخت کند. در همین راستا این باشگاه در مردادماه مجبور شد سند ورزشگاه شهدای گمنام را ضمانت نزد بانک بگذارد تا بتواند از سپرده خود برداشت کند. گویا در شرایط فعلی بانک‌شهر باز هم سند ضمانت از باشگاه پرسپولیس می‌خواهد و این بار شاید این باشگاه مجبور شود که سند ورزشگاه درفشی‌فر را نزد بانک بگذارد. اگرچه مسئولان این باشگاه مدعی‌اند که ارزش ورزشگاه شهدای گمنام خیلی بیشتر از 2.5 میلیون دلار است و با توجه به این قضیه بانک‌شهر باید با آنها برای برداشت 30 میلیارد تومان دیگر از سپرده‌شان موافقت کند. در هر صورت باشگاه پرسپولیس در این مورد همچنان با بانک‌شهر درگیر است و تا زمانی که نتواند پولش را برداشت کند خبری از پرداختی به سرخپوشان نخواهد بود. 

   شرط گل‌محمدی برای پایان دادن به اختلافات
هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس تقریبا دو هفته‌ای می‌شود که به دنبال برگزاری نشست با یحیی گل‌محمدی است اما او هر بار به هر بهانه‌ای در این جلسات شرکت نکرده. البته او به یکی دو عضو هیات‌مدیره باشگاه قول داده بود که بعد از بازی با استقلال تاجیکستان به جلسه هیات‌مدیره بیاید اما وقتی دید باشگاه هیچ پرداختی به سرخپوشان نداشت، از این کار صرف نظر کرد. به خاطر همین مساله هم هیات‌مدیره جلسه را به روز دیگری موکول کرد. در این ارتباط باخبر شدیم که شرط یحیی برای دور هم نشستن با درویش و دیگر اعضای هیات‌مدیره این است که باشگاه پرسپولیس به تعهدات مالی‌اش در قبال سرخپوشان عمل کند و تا زمانی که این اتفاق رخ ندهد یحیی به هیچ عنوان در اطراف باشگاه آفتابی نخواهد شد. 

   تکذیب شایعات پیرامون پیروانی 
در روزهای اخیر شایعاتی مطرح شده مبنی‌بر اینکه باشگاه پرسپولیس قبل از بازی با الدحیل قصد برکناری افشین پیروانی را داشت و مذاکراتی برای حضور حمید استیلی برای جانشینی وی نیز مطرح شده بود که این خبر را باشگاه پرسپولیس تایید نکرد. یکی از مسئولان این باشگاه درخصوص این موضوع به «فرهیختگان» گفت: «قبل از هر چیز اینکه باشگاه دو ماه پیش به حمید استیلی پیشنهاد معاون ورزشی باشگاه را داد که او گفت حاضر به قبول این سمت نیست اما هر کاری برای کمک به باشگاه پرسپولیس از دستش بربیاید، انجام خواهد داد. اما وقتی که او در تلویزیون موضوع رد پیشنهاد باشگاه را مطرح کرد یک‌سری از خبرنگاران برای ایجاد حاشیه مدعی شدند که درویش قصد داشته استیلی را جانشین پیروانی کند. این موضوع اصلا واقعیت ندارد و رابطه خوبی بین مدیر تیم با مدیرعامل باشگاه و همچنین سرمربی تیم برقرار است و پیروانی به کارش در پرسپولیس ادامه خواهد داد.»

یحیی گل محمدی

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۰۱۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان