//
کدخبر: ۴۲۹۵۶۴ //

ترکیب احتمالی استقلال برای بازی با آلومینیوم

ممکن است که نکونام برای دیدار امروز برابر آلومینیوم دست به تغییر سیستم بزند.

ترکیب احتمالی استقلال برای بازی با آلومینیوم
به گزارش فرتاک نیوز،

در یکی از نخستین دیدارهای هفته هشتم رقابت های لیگ برتر، استقلال در استادیوم آزادی میزبان آلومینیوم اراک است. آبی پوشان با پیروزی یا در بدترین حالت با کسب تساوی در این مسابقه، می توانند به صورت موقت صدرنشین لیگ برتر شوند.

عملکرد خط دفاعی استقلال در دیدار قبل برابر هوادار ناامید کننده بود و انتظار می رود که آبی پوشان با تغییراتی در آرایش و سیستم تیم، به مصاف حریف اراکی خود بروند.

سیدحسین که هفته قبل فرصت خوبی برای کلین شیت و رفتن به صدر جدول بهتری گلرهای لیگ داشت، حالا امروز می تواند این کار را انجام داده و ضمن بسته نگه داشتن دروازه اش، زمینه ساز پیروزی تیمش باشد.

احتمال می رود که آرمین سهرابیان به خط دفاعی استقلال بازگردد. بازیکنی که پس از دیدار برابر صنعت نفت در هفته نخست مصدوم شد، آماده بازگشت به میادین است. زوج او در این مسابقه محمدحسین مرادمند خواهد بود.

پس از نمایش امیدوار کننده ابوالفضل جلالی در بازی قبل، ممکن است او جانشین سلمانی شود. در سمت راست خط دفاعی نیز بازگشت صالح حردانی به ترکیب محتمل است.

روزبه چشمی برخلاف بازی های قبل یک خط جلو آمده و در پست مورد علاقه اش یعنی هافبک دفاعی بازی می کند. آرش رضاوند و سعید مهری نیز دو بازیکنی هستند که روی دست او بازی می کنند.

کوین یامگا و مهرداد محمدی که در دیدار قبل گلزنان استقلال برابر هوادار بودند، به عنوان وینگرهای راست و چپ بازی می کنند.

ممکن است که بالاخره امروز از گوستاوو بلانکو رونمایی شود و او در ترکیب اصلی به میدان برود.

ترکیب احتمالی استقلال برابر آلومینیوم:
سیدحسین حسینی – محمدحسین مرادمند – آرمین سهرابیان – صالح حردانی – ابوالفضل جلالی – روزبه چشمی – آرش رضاوند – سعید مهری – کوین یامگا – مهرداد محمدی – گوستاوو بلانکو

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۹۵۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان