//
کدخبر: ۴۱۹۴۰۵ //

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با استقلال خوزستان

احتمال دارد که استقلال با همان سیستم دو هفته ابتدایی لیگ به مصاف استقلال خوزستان برود.

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با استقلال خوزستان
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال برای اینکه شکست هفته قبل برابر سپاهان را فراموش کرده و تعطیلات فیفا دی را نیز با روحیه بالایی آغاز کند، به دنبال کسب سه امتیاز خانگی از دیدار برابر استقلال خوزستان است. پیروزی در این دیدار برای نکونام و بازیکنان تیم از اهمیت بالایی برخوردار است.

هر چند که تغییر سیستم نکونام در بازی قبل برابر سپاهان عملا تمام نقشه های هجومی میزبان اصفهانی را خنثی کرد و شاید اگر خطای هند عجیب ایمان سلیمی نبود، تیم مورایس تا صبح نیز به گل نمی رسید، اما به نظر می رسد که او برای دیدار امروز، به سیستم ۴۱۴۱ قبلی خود بازگردد.

سیدحسین بی‌حاشیه در زمین حرفش را می‌زند

سیدحسین حسینی در این فصل، کاملا در سکوت کارش را پیش می‌برد و بدون انجام مصاحبه‌های همیشگی، تمرکزش را روی فوتبالش گذاشته است. او ستاره تیمش در سه هفته ابتدایی لیگ بوده و با مهار دو ضربه پنالتی، نمره خوبی گرفته و امشب در پی کلین‌شیت است.

بازگشت روزبه به خط دفاعی

حسین مرادمند که به مانند فصول گذشته بی‌اشتباه و آماده ظاهر شده، امروز نیز از ابتدا برای تیمش به میدان می‌رود. پیش‌بینی می‌شود که روزبه چشمی زوج او در خط دفاعی باشد.

در انتظار تغییر جناحین نباشید

صالح حردانی و ابوالفضل جلالی در اصفهان و در کارهای دفاعی بسیار خوب کار کردند و اجازه خودنمایی به رامین رضاییان و میلاد زکی‌پور ندادند. آنها امروز نیز از ابتدا و در راست و چپ برای تیمشان به میدان می روند.

خط هافبک؛ همان همیشگی‌ها

زبیر نیک‌نفس نسبت به فصل قبل متفاوت ظاهر شده و امروز نیز از ابتدا در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند. آرش رضاوند و مهدی مهدی‌پور بازیکنانی هستند که جلوتر از او بازی می‌کنند.

بابایی جانشین سلمانی می‌شود؟

ابهامات برای پست وینگر چپ استقلال زیاد است. نکونام می‌تواند از چند بازیکن از جمله جعفر سلمانی و مهرداد محمدی در این پست استفاده کند اما برای افزایش قوای تهاجمی تیم، احتمال می‌رود که پیمان بابایی از ابتدا بازی کند. در سمت راست نیز کوین یامگا حضور خواهد داشت.

او تیرانداز آبی‌هاست

ارسلان مطهری در بازی قبل چند موقعیت خوب را از دست داد ولی نکونام در نشست خبری قبل از بازی، به حمایت از این بازیکن پرداخت. او امروز نیز تک مهاجم تیمش خواهد بود.

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با استقلال خوزستان:

سیدحسین حسینی، حسین مرادمند، روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور، کوین یامگا، پیمان بابایی، ارسلان مطهری.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۹۴۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان