//
کدخبر: ۴۲۹۱۶۹ //

مورد عجیب ذوب‌آهن در لیگ بیست و سوم

یکی از عجیب ترین تیم‌های فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر ذوب‌آهن است. تیمی که در بازیهای بیرون از خانه رویایی نتیجه گرفته و البته در خانه از 3 بازی یک امتیاز گرفته.

مورد عجیب ذوب‌آهن در لیگ بیست و سوم
به گزارش فرتاک نیوز،

سبزپوشان اصفهانی که در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر کار را با ربیعی، مربی 4 فصل گذشته مس رفسنجان شروع کردند با تغییرات زیاد در اسکواد خود به دنبال بهبود شرایط و فاصله گرفتن از موقعیت چند سال اخیر هستند که یکی دو مرتبه آنها را تا مرز سقوط برد.

اگرچه نتایج ذوب‌آهن در خانه و بیرون از خانه با یکدیگر قابل مقایسه نیستند، اما تغییرات محمد ربیعی توانسته تغییرات محسوسی در شرایط سبزپوشان اصفهانی ایجاد کند و آنها با کسب 11 امتیاز از 7 مسابقه جزو تیم‌های نیمه اول جدول رده‌بندی هستند.

1944259

البته که محمد ربیعی باید برای اینکه سبزپوشان به این روند خوب ادامه بدهند، فکری به حال بازی‌هایی کند که به میزبانی انها در فولادشهر برگزار می‌شود. در واقع ذوب‌آهن که موفق به کسب 3 پیروزی و یک تساوی از دیدارهای خارج از خانه شده و حتی آن مساوی هم مقابل پرسپولیس می‌توانست با برد تمام شود، در بازی‌های خانگی از 3 مسابقه موفق به کسب تنها یک امتیاز شده که یعنی دو شکست خانگی در 7 بازی ابتدایی در کارنامه این تیم ثبت شده است.

آنچه مسلم است اینکه ذوب‌آهن با محمد ربیعی سر و سامان گرفته و یکی از متفاوت‌ترین تیم‌های حاضر در مسابقات نسبت به فصل گذشته به شمار می‌رود، اما این مربی برای اینکه بتواند تیمی جذاب‌تر و ماجراجوتر را برای ادامه مسابقات مهیا کند، باید بتواند مشکل نتیجه گرفتن تیمش در بازی‌های خانگی را هم پیدا کند و راه حلی برای آن درنظربگیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۹۱۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان