//
کدخبر: ۴۲۹۰۲ //

واکنش مدافع تیم ملی به روستوف بدون ایرانی‌ها

میلاد محمدی در رابطه تفاوت رویارویی فصل جدید با بازی‌های قبلی احمد گروژنی برابر روستوف که با حضور سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی، ملی‌پوشان ایرانی در ترکیب تیم حریف همراه بود گفت: خیلی خوب است شما با بازیکنانی بازی کنید که آنها را می‌شناسید. در این بازی سعید عزت‌اللهی نیمکت‌نشین بود و سردار آزمون نیز روستوف را ترک کرده بود.

واکنش مدافع تیم ملی به روستوف بدون ایرانی‌ها
به گزارش فرتاک نیوز،

میلاد محمدی، ملی‌پوش ایرانی تیم فوتبال این باشگاه درباره بازی و پیروزی خارج از خانه هفته دوم لیگ برتر روسیه برابر روستوف گفت: می‌خواهم از تمام اعضای تیم‌مان تشکر کنم که سازماندهی بسیار خوبی در بازی با روستوف داشتند. هر 2 تیم برای کسب 3 امتیاز مبارزه کردند و مهم این است که ما برنده شدیم.

ملی‌پوش ایرانی تیم احمد گروژنی روسیه درباره این‌که کدام یک از بازیکنان در خط حمله برای او مشکل‌ساز شدند اظهار داشت: نمی‌توانم به صورت دقیق بگویم که کدام یک از بازیکنان حریف برای ما مشکل‌ساز شدند. سرمربی برنامه‌های اجرایی برای بازی دارد که در نیمه‌اول به صورت کامل عملی نمی‌شود. در نیمه‌ دوم سرمربی اصلاحاتی انجام داد و شرایط بازی ما بهتر شد.

میلاد محمدی در رابطه تفاوت رویارویی فصل جدید با بازی‌های قبلی احمد گروژنی برابر روستوف که با حضور سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی، ملی‌پوشان ایرانی در ترکیب تیم حریف همراه بود گفت: خیلی خوب است شما با بازیکنانی بازی کنید که آنها را می‌شناسید. در این بازی سعید عزت‌اللهی نیمکت‌نشین بود و سردار آزمون نیز روستوف را ترک کرده بود. فکر نمی‌کنم تغییرات زیاد تیم روستوف باعث بدتر‌شدن بازی این تیم نشده باشد. روستوف سازماندهی تیمی خوبی داشت و آینده خوبی در انتظار آنها است.

 

منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۹۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان