//
کدخبر: ۲۷۵۵۵ //

نمرات ایرانی های لیگ روسیه؛سردار بسیار خوب،عزت اللهی خوب و محمدی متوسط

مهاجم ایرانی تیم روستوف نمره فنی بسیار خوبی در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر روسیه دریافت کرد و سعید عزت‌اللهی و میلاد محمدی نمره‌های متوسط گرفتند.

نمرات ایرانی های لیگ روسیه؛سردار بسیار خوب،عزت اللهی خوب و محمدی متوسط
به گزارش فرتاک نیوز،

سه بازیکن ایرانی شاغل در لیگ برتر روسیه شب گذشته در بازی  هفته بیست‌ونهم لیگ برای تیم های خود به میدان رفتند که در بین آنها سردار آزمون عملکرد بسیار خوبی داشت و دو بازیکن دیگر کشورمان متوسط ظاهر شدند.

روستوف با بهره مندی از سردار آزمون شب گذشته (چهارشنبه) میهمان آنژی بود و با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید، که سردار از دقیقه 46 وارد میدان شد گل اول تیمش را در دقیقه 61 زد.

 خبرگزاری ورزشی چمپیونات روسیه مطابق هر هفته این بار هم به عملکرد بازیکنان تیم ها پرداخته و به سردار آزمون نمره بسیار خوب 7.5 را داد. سعید عزت‌اللهی، هافبک ایرانی تیم آنژی هم که از دقیقه 67 در ترکیب تیمش قرار گرفته بود نمره متوسط 6 را دریافت کرد.

این خبرگزاری برای عملکرد 90 دقیقه‌ای میلاد محمدی، مدافع ایرانی تیم ترک گروزنی در بازی شب گذشته برابر اسپارتاک مسکو هم نمره خوب 6.5 را اختصاص. ترگ گروژنی در این بازی خارج از خانه با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر روسیه روستوف با 48 امتیاز چهارم است و و ترک گروزنی45 امتیازی در رتبه‌ ششم و آنژی هم با 30 امتیاز در رده دوازدهم جای گرفته اند.

 

 

 

منبع: شریان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۵۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان