//
کدخبر: ۴۲۸۹۸۶ //

شرمم می‌آید در خصوص مشکلات پرسپولیس حرف بزنم

محمد محمدی: گل‌محمدی باید حمایت شود، یک مربی جز قهرمانی باید چه کار کند؟

شرمم می‌آید در خصوص مشکلات پرسپولیس حرف بزنم
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد محمدی  مدیرعامل مجموعه ورزشی انقلاب در حاشیه یک بازی دوستانه که به مناسبت هفته تربیت‌بدنی برگزار شده بود،‌ در جمع خبرنگاران گفت: هفته تربیت‌بدنی را خدمت تمام ورزشکاران و مردم ایران تبریک عرض می‌کنم. ما دنبال این جامعه هنری و جامعه ورزشی را کنار هم داشته باشیم و مسابقه‌ای را تحت عنوان مسابقات هفته تربیت‌بدنی برگزار کردیم. 6 تیم از مجموعه شرکت توسعه و تجهیز بودند و یک تیم هنرمندان و یک تیم رسانه در آن شرکت داشتند و در مرحله فینال تیم هنرمندان به مصاف تیم توسعه رفت و تیم توسعه قهرمان این بازی‌ها شد.

محمدی درباره تقابل پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در رقابت‌‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس نماینده ایران است و فارغ از رنگ‌ها، نماینده ایران باید سه امتیاز بازی را به دست آورد. شرایط خیلی مطلوب نیست و من چندماه پیش صحبت کردم و درآمدزایی باشگاه مشکل دارد. اختلافات بین کادرفنی و مدیریت بیانگر این موضوع است.

او در پاسخ به این سوال که مقصر این مشکلات چه کسی است؟ گفت: چه بگویم!

مدیرعامل مجموعه ورزشی انقلاب ادامه داد: پارسال شرایط مقداری بهتر بود و برای من مهم پرسپولیس است و مقصر مهم نیست. امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که بازیکن و مربی با فکر راحت کار خود را انجام دهد.

معاون سابق باشگاه پرسپولیس در خصوص حضور حسین بادامکی به جای او در معاونت ورزشی این باشگاه خاطرنشان کرد: به او تبریک می‌گویم. او به من زنگ زد و مشورت گرفت و خودشان تصمیم گرفتند که این پست را قبول کنند.

او در پاسخ به این سوال که آیا حسین بادامکی از عهده این مسئولیت بربیاید؟ خاطرنشان کرد: کار سخت است. کسانی که سابقه بازی در پرسپولیس دارند، وجهه‌ای پیش هواداران دارند. امیدوارم این وجهه باعث سوء استفاده برخی‌ها نشود.

محمدی در خصوص مشکلات باشگاه پرسپولیس و اتفاقاتی که باعث شد این باشگاه زودتر از چیزی که پیش‌بینی می‌شد، به دردسر بیافتد، گفت: باعث تاسف است. من از نزدیک این مشکلات را لمس می‌کردم و به اینجا رسیدیم که تیم به خاطر پول غذا مشکل دارد. واقعا باعث خجالت است و من شرمم می‌آید این حرف‌ها را بزنم اما این روزها را می‌دیدم.

معاون سابق باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چقدر برای اعتراضات سرمربی تیم، به یحیی گل‌محمدی حق می‌دهید؟ گفت: گل‌محمدی کار خود را به نحو احسن انجام داده است. بیشتر از قهرمانی چیزی نداریم که یک تیم کسب کند. سال گذشته بازیکنان با جان و دل کار خود را پیش بردند. درست است باشگاه تعهدات اولیه را انجام داده است اما یک سری چیزهایی به نام آپشن در قرارداد بوده است. وقتی ما تعهد ایجاد می‌کنیم و زیر یک قرارداد را امضا می‌کنیم، به اجرای آن ملزم هستیم. من پارسال در عقد قراردادها بودم و می‌دانم بچه‌ها از پول‌های بزرگی گذشتند. امیدوارم تیم قهرمان شود و این آپشن‌ها فعال شود. وقتی این آپشن‌ها فعال شود، باشگاه مکلف به پرداخت آن است.

او در خصوص حواشی که در خصوص محمدحسین کنعانی‌زادگان به وجود آمده است و ماجرای حواله‌های میلیاردی گفت: من مصاحبه ایشان را ندیدم. من موافق این نیستم فرقی میان ورزشکاران باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۸۹۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان