//
کدخبر: ۴۰۴۱۹۲ //

مدیر پرسپولیس به لیست خرید یحیی واکنش نشان داد

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس به نقش یحیی گل‌محمدی در موفقیت‌های اخیر این تیم اشاره و ابراز امیدواری کرد او در جمع سرخپوشان بماند.

 مدیر پرسپولیس به لیست خرید یحیی واکنش نشان داد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در مورد این موضوع که چه اتفاق مدیریتی در باشگاه پرسپولیس رخ داد که باعث شد پس از اُفت مقطعی، این تیم به صدر جدول و قهرمانی در دو جام رسید، گفت: ما از ابتدای فصل که شروع به یارگیری کردیم مهمترین شاخصه‌مان آرامش تیم بود. مهمترین فاکتور موفقیت ما، مدیریت خوب یحیی گل‌محمدی بود. فارغ از اینکه او مربی توانمندی است، سرمربی تیم‌مان تیم را مدیریت کرد. حفظ تیم بعد از قهرمانی در لیگ کار بسیار سختی بود. ما مثل سال‌های گذشته  مشکلات مالی داشتیم و در پرداختی‌ها عقب بودیم و علی‌رغم اینکه مدیریت تلاشش را می‌کرد تا بدعهدی نکنیم، ولی مدیریت گل‌محمدی باعث شد تیم ما شاکله‌اش حفظ شود. افشین پیروانی مثل قدیم یک کاپیتان بزرگ بود و همین‌طور کریم باقری که در تیم بزرگی کرد تا باعث شد ما قهرمان شویم. ما جام حذفی را جایی بردیم که گل‌محمدی به سمت ساپینتو رفت و با او دست داد، شاید کمتر کسی به این مسائل پرداخت، ولی گل‌محمدی جو استادیوم را آرام کرد و من آنجا بازی جام حذفی را بردیم.

وی که در برنامه تلویزیونی «ورزشگاه» حضور پیدا کرده بود، در واکنش به دست ندادن بازیکنان دو تیم و اینکه خواسته خودشان (پرسپولیسی‌ها) بوده است یا طرف مقابل، گفت: ما اگر نمی‌خواستیم دست بدهیم، یحیی گل‌محمدی به سمت ساپینتو نمی‌رفت. تیم ما فارغ از مسائل فنی، بیشتر با یک مدیریت خوب همسو شد تا در دو جام قهرمان شویم.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره قانون جدید و  اینکه باید با هفت میلیون دلار تیم بست، خاطر نشان کرد: من به‌عنوان نماینده مدیرعامل در آن جلسه بودم و نامه‌ای که از سوی من امضا شده است نامه حضور در جلسه بود و به منظور امضای صورتجلسه نبوده است. مطالبی در آن جلسه عنوان شد و تمام تلاش این بود که همه چیز محفوظ بماند. قرار بود که یکسری پیشنهاد به باشگاه‌ها بدهند تا ما هم نظرات‌مان را بدهیم و بعد تصویب شود، اما نامه‌ای که آمد این بود که همه چیز تصویب شده است. من می‌گویم باید یک صداقت کاری وجود داشته باشد و اگر بازیکن می‌گوید فلان مبلغ و من مدیر می‌گویم نمی‌توانیم بدهیم، بازیکن به باشگاه دیگری نرود و دو برابر آن مبلغ را بگیرد. تمام حرف من از طرف بازیکن و مربی است، چون می‌دانم که چقدر سختی می‌کشند. ما هم معتقد هستیم که هزینه‌ها باید کنترل شود و نباید قیمت‌ها بی‌مهابا بالا برود. دو تیم پرسپولیس و استقلال منابع محدودی دارند و بیشتر از آن اجازه هزینه ندارند. در سال گذشته می‌دانستیم که شش بازیکن با این قیمت می‌توانیم بگیریم و چند بازیکن دیگر هم با قیمت پایین‌تر می‌توانستیم بگیریم. چنین شرایطی از گذشته و از زمان آقای پروین وجود داشته است و بازیکنان در یک سطح‌بندی قرار می‌گرفتند و من جوان که به پرسپولیس می‌آمدم در رده سه قرار می‌گرفتم و بازیکنان مثل افشین پیروانی و یا کریم باقری در رده یک قرار می‌گرفتند.

محمدی در پاسخ به این سؤال که در قانون جدید نقل‌وانتقالاتی دقیقاً چه موضوعی عنوان شده است، تصریح کرد: من مصاحبه آقای مخبر را ندیدم. در جلسه‌ای هم که حضور داشتم  بند ممنوعیت قرارداد دلاری وجود نداشت. در دربی هم خبرنگاران از من پرسیدند، ولی من اطلاع کافی نداشتم.

وی با اشاره به نقش بزرگان پرسپولیس در موفقیت این تیم تأکید کرد: بازیکنانی مثل کمال کامیابی‌نیا، سیامک نعمتی و همینطور سیدجلال حسینی و حتی امید عالیشاه که ۱۰ سال در این تیم حضور داشته است را نمی‌توانیم کتمان کنیم. عالیشاه در برخی بازی‌ها مثل همین دربی از نیمه اول شروع به گرم‌کردن می‌کرد. این بزرگی او را نشان می‌دهد و برایش فرقی نمی‌کند که چند دقیقه بازی کند. ما باید قدردان این عزیزان باشیم. با توجه به تورمی که وجود داشت بچه‌های قدیمی ما متضرر شدند و هواداران ما این موضوع را لمس می‌کنند که چقدر بازیکنان قدیمی زحمت کشیدند.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در واکنش به این شایعه که پرسپولیس از استقلال بازیکن می‌گیرد، گفت: گل‌محمدی تا الان هیچ لیستی نداده و همه چیز در حد شایعه است. در اواخر فصل این مسائل پیش می‌آید و یکسری از افراد مواردی را مطرح می‌کنند تا بازیکن‌شان را بفروشند.

محمدی راجع به صحبت‌های گل‌محمدی مبنی بر اینکه گفته خسته است و شاید کارش را در تیم دیگری دنبال کند، یادآور شد: معمولاً بعد از یک فصل سنگین و کسب نتایج خوب باید اجازه دهیم هم کادر فنی و هم بازیکنان در کنار خانواده‌شان استراحت کنند. بعد از استراحت حتماً گل‌محمدی صحبت می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم همانطور که او می‌خواهد تیم‌مان را تقویت کنیم. پرسپولیس نیاز به تقویت در یکسری از پست‌ها دارد و کادر فنی بررسی می‌کند و مثل سال گذشته احساساتی بازیکن نمی‌گیریم. ما براساس نیاز سرمربی بازیکن خواهیم گرفت.

وی در پاسخ به این سؤال که «شرایط مدنظر گل‌محمدی چیست و چقدر فرضیه خداحافظی در اوج برای او می‌تواند صدق پیدا کند؟»، خاطر نشان کرد: نمی‌توانم جلو جلو پیش‌بینی کنم، ولی در روز ۱۶ خرداد که مجمع دو باشگاه بزرگ پایتخت برگزار می‌شود و با تغییر و تحولاتی که صورت می‌گیرد نفرات جدید و اقتصادی به هیئت مدیره باشگاه اضافه می‌شوند. جا دارد که از اعضای هیئت مدیره باشگاه‌مان تشکر کنم که همه آنها با جان و دل کار کردند. من امیدوارم که اتفاقات خوبی رقم بخورد، حیف است و این هواداران لیاقتش را دارند. فارغ از بیانیه‌ها و اعتراضات داوری که وجود دارد همه به فوتبال پرسپولیس احترام گذاشتند و عملکرد قابل قبولی داشتیم. با توجه به اینکه تعطیلات را منتظر هستیم که تمام شود، به شخصه دوست داریم شرایطی مهیا شود که گل‌محمدی در پرسپولیس بماند و همه کمک کنیم که گل‌محمدی بتواند کارش را ادامه دهد تا نتیجه‌ای خوب در آسیا بگیریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۴۱۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان