//
کدخبر: ۴۲۸۳۲۶ //
بدون پاکدل و 3 تغییر اساسی؛

ترکیب شگفت‌انگیز پیکان مقابل پرسپولیس

نفرات آغاز کننده بازی برای پیکان در دیدار برابر پرسپولیس مشخص شدند.

ترکیب شگفت‌انگیز پیکان مقابل پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال پیکان که در آخرین مسابقه خود موفق به کسب پیروزی خارج از خانه مقابل استقلال خوزستان شد، امروز با روحیه خوبی در دیدار برابر پرسپولیس قرار می‌گیرد و امیدوار به کسب امتیاز در شهر قزوین در جدال با سرخ پوشان است.

محمد ناصری، ایمان اکبری، دانیال جهانبخش، امیرحسین صدقی، علی‌اکبر رنجبر، امیر طاهر، منصور باقری، مجتبی حق‌دوست، سامان نریمان‌جهان، محمدجواد آزاده و مهرداد بایرامی 11 بازیکنی هستند که رسول خطیبی از ابتدا در ترکیب پیکان مقابل پرسپولیس قرار داده است.

امیرحسین صدقی، منصور باقری و مهرداد بایرامی که در ترکیب دیدار اخیرشان مقابل استقلال خوزستان حضور نداشتند، امروز برابر پرسپولیس در جمع نفرات اصلی قرار گرفته و جانشین حامد پاکدل، رضا غندی‌پور و ابراهیم صالحی شده‌اند که باقری پس از رفع محرومیت دوباره به خط میانی خودروسازان بازگشته است.

غیبت حامد پاکدل در ترکیب اولیه خودروسازان مقابل پرسپولیس و تیم سابقش مهم‌ترین اتفاق در جمع نفرات اصلی پیکان در این بازی است.

گفتنی است، دیدار تیم‌های پیکان و پرسپولیس در چارچوب مسابقات معوقه هفته ششم لیگ برتر از ساعت 16:50 امروز در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۸۳۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان