//
کدخبر: ۴۲۸۲۲۲ //

خوب یا بد؛ فردا مشخص می‌شود/ پیکان_ پرسپولیس این بازی تاثیر گذار است

دیدار تیم های پرسپولیس و پیکان تهران در هفته ششم رقابت های لیگ برتر فردا برگزار می شود.

خوب یا بد؛ فردا مشخص می‌شود/ پیکان_ پرسپولیس این بازی تاثیر گذار است
به گزارش فرتاک نیوز،

عصر فردا پنجشنبه 27 مهرماه در یکی از بازی‌های معوقه هفته ششم لیگ برتر تیم پیکان میزبان پرسپولیس خواهد بود.

اطلاعات بازی:

این دیدار پنجشنبه ۲۷ مهرماه در ورزشگاه سردار آزادگان شهر قزوین و با قضاوت احمد محمدی، بهزاد پناهی، محمد‌صالح عرب‌آبادی و ایمان کهیش برگزار خواهد شد.

تیم‌ها:

پیکانی‌ها که امیدوار بودند با رسول خطیبی فصل متفاوتی را تجربه کنند از شش بازی برگزار شده تنها ۶ امتیاز بدست آورده با توجه بازی‌های کمتر برخی‌ تیم‌ها، شرایط خودرو سازان را نمی‌توان چندان مطلوب توصیف کرد.از طرفی استفاده از جوانان مستعدو باانگیزه و سبک بازی مورد توجه کارشناسان را می‌توان نقطه قوت شاگردان خطیبی دانست.بدون شک در آنسوی میدان عجیب‌و غریب ترین تیم لیگ قرار دارد که با انواع و اقسام مشکلات و حواشی مختلف پای به این دیدار خواهد گذاشت.

از قهر و آشتی‌های پی‌در پی یحیی گل‌محمدی تا ماجرای کسر امتیاز و تعداد باور نکردنی مصدومان پرسپولیس همه و همه بر روند بازی فردا تاثیر گذار خواهد بود و باید دید برآیند این تاثیرات به سود سرخپوشان خواهد بود یا خیر؟

کسب سه امتیاز دیدار فردا برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است و پیکان برای رسیدن به نیمه بالای جدول و پرسپولیس برای پس گرفتن احتمالی صدر نیازمند برد هستند و این نوید یک بازی هجومی را از دو تیم خواهد داد

تقابل‌ها:هیچ تیمی به اندازه پیکان در لیگ برتر مغلوب پرسپولیس نشده و آنها در ۱۰ دیدار اخیر مقابل قرمز‌های پایتخت ۹ شکست و یک تساوی را تجربه کرده‌اند.

نکات مهم:

* در کمال تعجب پیکان تهران فردا در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین میزبان پرسپولیس خواهد بود.

*مرتضی‌ پورعلی‌گنجی، یاسین سلمانی، مهدی ترابی، وحید امیری، امید عالیشاه، امیر خدادادی و میلاد سرلک از غایبین پرسپولیس دیدار فردا خواهند بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۸۲۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان