//
کدخبر: ۴۲۷۷۶۶ //
اینتر همین ژانویه مهدی طارمی را می‌خواهد

بزرگترین بمب زمستانی فوتبال ایران منفجر می‌شود

روزنامه گاتزتا دلا اسپورت از تمایل اینتر به جذب مهدی طارمی در همین نقل و انتقالات زمستانی خبر داد.

بزرگترین بمب زمستانی فوتبال ایران منفجر می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

بزرگترین روزنامه ورزشی ایتالیا در خبری شبانه، از شتاب گرفتن اینتر برای جذب مهدی طارمی خبر داد و نوشت که هدف نراتزوری این است تا مهاجم ایرانی را در همین ژانویه به خدمت بگیرد هر چند که یک گزینه جانشین نیز برای او وجود دارد.

مصدومیت آرناتوویچ و عملکرد ضعیف این بازیکن و الکسیس سانچز باعث شده تا اینتر به فکر تقویت خط حمله‌اش باشد. تیم سیمونه اینزاگی در هفته‌های اخیر به عملکرد لائوتارو مارتینز و مارکوس تورام متکی بوده و حالا آنها در پی جذب یک مهاجم از لیگ پرتغال هستند.

مهدی طارمی

گاتزتا نوشته است:

مهاجم مرکزی پورتو که در تابستان یک قدم با میلان فاصله داشت، اکنون در دید نراتزوری قرار دارد. این یک معاشقه هیجان انگیز است. مهدی طارمی در پایان آگوست واقعاً یک قدم با روسونری فاصله داشت و حالا پرس و جوهای اخیر اینتر، مهاجم مرکزی پورتو را به وسوسه کشانده است.

درست کمتر از 80 روز پیش از بازگشایی بازار زمستانی، طرح نراتزوری در حال شکل گیری است. بدیهی است که هدف اصلی اینتر این است که طارمی را فوراً و برای ژانویه در دسترس داشته باشد، اما گزینه جذب او در تابستان را دست کم نگیرید. گلزن تیم ملی ایران (39 گل در 73 بازی) مطمئنا مهره ارزشمندی در لیست بازیکنان بدون قرارداد در ژوئن 2024 است و سران دراگائو از الآن می‌دانند که مهدی قراردادش را در پایان فصل تمدید نخواهد کرد.

مهدی طارمی

اینتر کار را سرعت بخشیده و رقابت را به گوشه رینگ برده است. استراتژی نراتزوری، به سمت تقویت بخش مرکزی قوای تهاجمی تیم گرایش دارد. برای شروع باید دید پورتو تا زمستان چه نتایجی را کسب می‌کند. آنها در لیگ پس از اسپورتینگ و بنفیکا در رده سوم هستند و فاصله زیادی با صدر ندارند. با این حال، در لیگ قهرمانان اروپا، پرتغالی‌ها با سه امتیاز، پشت سر بارسلونا و همتراز با شاختار دونتسک هستند.

خلاصه همه چیز باز است. طارمی در دو تورنمنت، 2 گل را در 10 بازی به ثمر رسانده است. پورتو پس از درخواست حدود 20 میلیون یورو در تابستان از میلان، برای خلاص شدن از دست طارمی چقدر می‌خواهد؟ آیا این تیم به اینتر تخفیف می‌دهد یا بازیکن را تا آخر قراردادش در تیم نگه می‌دارد؟ و آیا بازیکن تحت فشار قرار خواهد گرفت که فوراً پورتو را ترک کند؟

لازم به ذکر است که باشگاه اینتر برای ثبت نام فوری طارمی که جزو شهروندان خارج از اتحادیه اروپا محسوب می‌شود، یک جای خالی در اختیار دارد. یک فرضیه مطلوب‌تر نیز وجود دارد و آن این است که طارمی در چند ماه آینده، پاسپورت پرتغالی خود را دریافت می‌کند و اگر این انتقال در تابستان انجام شود، مفیدتر خواهد بود.

آرناوتوویچ باید در ماه نوامبر برگردد، اما واضح است که خبری از گل‌های اتریشی و همچنین گل‌های الکسیس سانچز نیست. بنابراین باشگاه نراتزوری در حال آماده شدن است تا با توجه به فشردگی فصل، حداقل یک گزینه تهاجمی دیگر را در اختیار اینزاگی قرار دهد تا علاوه بر بالا بردن سطح تیم در رقابت‌های داخلی ایتالیا، دست سرمربی برای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به بعد باز باشد.

همه موارد ذکر شده، این مفهوم را تقویت می‌کند که اینتر به دنبال طارمی است، اما اگر نراتزوری در زمستان نتواند او را جذب کند، گزینه‌های دیگری مانند آرماندو بروخا در دسترس هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۷۷۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان