//
کدخبر: ۴۲۶۴۰۱ //

رشیدی: امیدوارم بلانکو مشکل گلزنی استقلال را حل کند/ حسینی نشان داد یکی از بهترین گلرهاست

پیشکسوت باشگاه استقلال حسین حسینی سنگربان این تیم را یکی از بهترین گلرهای ایران دانست.

رشیدی: امیدوارم بلانکو مشکل گلزنی استقلال را حل کند/ حسینی نشان داد یکی از بهترین گلرهاست
به گزارش فرتاک نیوز،

منصور رشیدی درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل مس رفسنجان در هفته هفتم لیگ برتر، اظهار داشت: نیمه اول به لحاظ فنی چیزی نداشت، اما در نیمه دوم هر دو تیم خوب کار کردند. البته استقلال در نیمه نخست دو موقعیت خوب به دست آورد و می‌توانست به گل برسد، اما رمضانی آنها را از دست داد. استقلال در مجموع سرتر از مس بود و توپ‌های خوبی روی دروازه فرستاد. متأسفانه استقلال مهاجم شش‌دانگی ندارد که بتواند در محوطه جریمه استفاده کرده و گلزنی کند. هنوز بازی گوستاوو بلانکو را ندیدیم، ولی امیدوارم او مشکل خط حمله استقلال در گل زدن را حل کند.

  • بیشتر بخوانید:

مهری: وقتی قهرمان شدیم خیلی کم گل خوردیم اما سال قبل بیشترین گل زده را داشتیم

استقلال

وی با اشاره به نتایج استقلال با هدایت جواد نکونام تصریح کرد: استقلال با جواد نکونام شروع خوبی داشته و در پنج بازی چهار پیروزی کسب کرده است. تیم‌ها در تعطیلات لیگ دوباره بدنسازی کرده بودند و بازگشت به مسابقات در این شرایط سخت است. الان لیگ دوباره به خاطر فیفادی تعطیل می‌شود و نکونام باید چند روز به بازیکنان استراحت بدهد. نمی‌دانم چرا این همه لیگ را تعطیل می‌کنند. کجای دنیا چنین تصمیم‌هایی می‌گیرند؟

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد عملکرد سید حسین حسینی خاطر نشان کرد: قبل از اینکه حسینی به هانگژو برود صحبت‌هایی با او درباره اینکه آنجا چه کار کند، انجام دادم. او توانست بدنش را آماده نگه دارد و به‌عنوان بازیکن باتجربه در اختیار تیم امید بود. او در دیدار برابر مس رفسنجان عالی بود و نشان داد فعلاً یکی از بهترین گلرهای ایران است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۶۴۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان