//
کدخبر: ۴۲۵۴۴۷ //

سرمربی الهلال: دیداری تاریخی با نساجی داریم/ امیدوارم چمن آزادی بهتر شده باشد

سرمربی تیم فوتبال الهلال گفت: به خوبی می‌دانیم نساجی تیم جنگنده‌ای است و بازی سختی را برابر این تیم با انگیزه در پیش خواهیم داشت.

سرمربی الهلال: دیداری تاریخی با نساجی داریم/ امیدوارم چمن آزادی بهتر شده باشد
به گزارش فرتاک نیوز،

خورخه ژسوس در نشست خبری پیش از بازی با نساجی، بیان کرد: آنها تیم با انگیزه و با اشتیاقی هستند و این مسابقه برای ما و آنها تعیین کننده خواهد بود و نساجی می‌تواند در این بازی قابلیت خود به خوبی نشان دهد.

وی در مورد وضعیت چمن ورزشگاه آزادی نیز بیان کرد: هنوز زمین بازی را ندیده‌ام اما امیدوار چمن ورزشگاه آزادی وضعیت بهتری پیدا کرده باشد. در بازی اول ما حریف نوبهار ازبکستان خیلی دنبال فوتبال بازی کردن نبود و بیشتر با افتادن بازیکنان دنبال وقت تلف کردن بودند. امیدوارم فردا بازی بهتری را شاهد باشیم و بیشتر به فوتبال بپردازیم. امیدواریم این بازی دیدار خوبی شود. نساجی تیم با انگیزه‌ایی است و نمایش خوبی از خود ارائه می‌دهد. آنها تیم دونده و سخت کوشی هستند.

سرمربی الهلال خاطرنشان کرد: ما باید بازی با کیفیتی از خود ارائه بدهیم. نساجی میزبان است و در شرایط روحی خوبی قرار دارد. ما سعی می‌کنیم در بازی‌های خود بهترین کیفیت خود را ارائه بدهیم.امیدوارم نساجی نسبت به حریف ما در بازی قبلی فوتبال بهتری را ارائه بدهد.

ژسوس در مورد اینکه بازی پرسپولیس و النصر روی الهلالی‌ها تاثیر گذاشته یا نه؟ گفت: ما بازی را دیدیم. النصر تیم برتر میدان بود اما به سختی پرسپولیس را شکست داد. به خوبی می دانیم نساجی تیم جنگنده‌ای است و بازی سختی را برابر این تیم با انگیزه در پیش خواهیم داشت.

وی در مورد اختلافش با ستاره برزیلی این تیم یعنی نیمار اظهار داشت : من به حرف رسانه‌ها توجه نمی‌کنم و نمی‌خواهم به حواشی دامن بزنم. حضور بازیکنانی مثل نیمار به طور حتم توجه رسانه‌ها را به الهلال جذب خواهد کرد. من کسی نیستم که پشت اسم بازیکنان بزرگ پنهان شوم. ما با هم دوست هستیم و رابطه خوبی با نیمار دارم و افتخار می‌کنم بازیکنان بزرگی همچون او را در اختیار دارم.

نساجی مازندران در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا فردا از ساعت ۱۹:۳۰ سه‌شنبه در یک دیدار حساس در ورزشگاه آزادی به مصاف الهلال عربستان می‌رود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۵۴۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان