//
کدخبر: ۴۲۴۶۳۰ //

تاج: برای رفع دغدغه‌های نکونام تلاش می‌کنم

رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید بازگشت سه بازیکن امید پرسپولیس توافق این باشگاه با تیم امید بوده است.

تاج: برای رفع دغدغه‌های نکونام تلاش می‌کنم
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی تاج درباره پیروزی تیم ملی فوتبال امید ایران برابر تایلند اظهار کرد: بازی خوبی را شاهد بودیم اما آقای عنایتی به دنبال این بود که تیم سرعتی‌تر باشد و گل‌های بیشتری به ثمر برساند. گل‌هایی که زدیم هم به خاطر اشتباه دروازه‌بان و پنالتی بود. ۸۰ درصد بازی در اختیار بازیکنان ما بود. نه اینکه بگوییم باید با چند گل به برتری می‌رسیدیم اما احساس می‌کنم آقای عنایتی خودشان هم خیلی راضی نبودند.

وی درباره بازگشت محمد عمری، یاسین سلمانی و محمد مهدی احمدی، بازیکنان امید پرسپولیس به این تیم هم گفت: دیدم سرپرست تیم امید با پرسپولیس در این زمینه توافق کرده‌اند و به این نتیجه رسیدند که این کار انجام شود. آقای درویش به من گفت سرپرست تیم امید به او قول داده که این کار انجام شود. با آقای درویش باید صحبت کنیم تا ببینیم چه خواهد شد.

او درباره جلسه‌ای که با جواد نکونام داشت هم گفت: من رئیس فدراسیون فوتبال هستم و او هم سرمربی استقلال است. استقلال تیم بزرگی است. استقلال مثل پرسپولیس برای کشور مهم است. آقای نکونام دغدغه‌هایی داشت که باید آنها را گوش می‌کردم و هر تلاشی بتوانم انجام می‌دهم که این دغدغه‌ها رفع شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۴۶۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان