//
کدخبر: ۱۲۳۱۹۳ //

استقلال سوپرجام را فدای این دو ستاره اش کرد!

اینکه، چون این خبر در حین حضور تاج در تمرین تیم استقلال به اطلاع اعضای تیم رسیده، به شکلی برداشت شد که رئیس فدراسیون فوتبال بین آبی‌ها و سرخ‌های پایتخت تبعیض قائل شده است.

استقلال سوپرجام را فدای این دو ستاره اش کرد!
به گزارش فرتاک نیوز،

موضوعی که معاونت ورزشی باشگاه استقلال بلافاصله در مقام تکذیب آن برآمده و درباره مهدی تاج گفت:

    « مهدی تاج رئیس فدراسیون هیچ نقشی در تبرئه اللهیار صیادمنش و سجاد آقایی نداشت بلکه مطرح شدن این خبر با حضور مهدی تاج در تمرین استقلال همزمان شد. صددرصد شایعه پادرمیانی رئیس فدراسیون فوتبال در این ماجرا را تکذیب می‌کنیم. موضوع مربوط به هفته پیش بود. جایی که بازیکنان با حضور در کمیته اخلاق از خودشان دفاع کردند و مسئولان ذی‌ربط متقاعد شدند اتفاقی رخ نداده است».

علاوه بر این، شائبه دیگری هم روز گذشته مطرح شد و آن اینکه فدراسیون فوتبال که فرصتی برای برگزاری دیدار سوپرجام ندارد برای قطعی کردن بحث اعطای جام به باشگاه پرسپولیس در این موضوع (محرومیت دو بازیکن استقلال) با استقلالی‌ها پشت پرده توافق کرده در این پرونده حکم به سود استقلال باشد ولی در عوض در پرونده سوپرجام، استقلالی‌ها از پیگیری موضوع آن پرونده انصراف دهند. اقدامی که در بازی شطرنج اصطلاحاً آن را وزیر به وزیر می‌گویند. اینکه طرفین بازی با اتکا به دیگر مهره‌هایی که دارند، قوی‌ترین مهره خود را بعد از شاه که وزیر باشد، از صفحه بازی بیرون بگذارند. البته نه استقلالی‌ها این بحث را تأیید کرده‌اند و نه پرسپولیسی‌ها یا فدراسیونی‌ها ولی روز گذشته این شائبه خیلی زود در صفحات استقلالی به راه افتاد که فدراسیون دو استقلالی جوان را بی‌دلیل نبخشیده و می‌خواهد در ازای آن امتیازی از استقلالی‌ها بگیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۳۱۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان