//
کدخبر: ۴۲۳۷۵۶ //

اریک تن‌هاخ به دنبال جاسوس منچستریونایتد

اریک تن‌هاخ در مورد شایعه کتک کاری بین بازیکنان در رختکن حرف زد و گفت مطمئن نیست خبر از داخل به بیرون درز کرده یا خیر.

اریک تن‌هاخ به دنبال جاسوس منچستریونایتد
به گزارش فرتاک نیوز،

منچستریونایتد پس از پنج بازی از لیگ برتر و کسب تنها 6 امتیاز در رده نازل 13 قرار دارد و در این شرایط فردا باید در زمین برنلی رده نوزدهمی به میدان برود. شیاطین سرخ در اولین بازی دور گروهی لیگ قهرمانان نیز به بایرن 4-3 باختند تا شرایط روحی بدتری پیدا کنند.

1928556

مربی هلندی یونایتد در نشست امروز خود و در مورد وضعیت تیمش گفت : «هری مگوایر مصدومیتی دارد اما ما دوباره بعد از تمرین وضعیت او را بررسی خواهیم کرد. واران نیز تمرین خواهد کرد و ما خواهیم دید که در دسترس است یا خیر. امرابط و مونت نیز تمرین خواهند کرد و شرایطشان را بررسی می کنیم. این دسته از بازیکنان برای کوتاه مدت یا طولانی مدت بازی نکرده اند.»

سانچو دوباره برای یونایتد بازی می کند؟ «این به خودش بستگی دارد. ما برای برنلی آماده می‌شویم و روی این بازی تمرکز داریم. سانچو فردا در ترکیب نخواهد بود.»

 

1925403

از چالش در یونایتد شگفت زده شده اید؟ «خیر. این دومین سال من است و می دانم که همیشه قرار نیست همه چیز خوب باشد. تا زمانی که با هم بمانیم، می توانیم بر مشکلات غلبه کرده و از آنها عبور کنیم. این شما را قوی‌تر می کند. این کاری است که ما انجام می دهیم. در رختکن، اعضای کادر فنی، پزشکان و بازیکنان همه متحد هستند و در یونایتد شما برای باید برای اهدافتان بجنگید.»

تن هاخ در مورد ناآرامی و تنش در رختکن گفت: «نمی‌دانم جاسوس داریم و این خبر از داخل به بیرون درز کرده یا نه، اما من نظر بازیکنانم را می دانم و آنها را می شناسم. همه می توانند پیشنهاداتی بدهند و ما با آن مشکلی نداریم. در یونایتد، شما باید در هر بازی پیروز شوید و همیشه همینطور بوده است. اگر برنده نشوید، حاشیه خواهید داشت. نگاه ما به بازی فرداست و معتقدم در لیگ برتر بازی ساده نداریم.»

تن هاخ در برنلی گفت: «ما می دانیم که آنها چقدر جدی و پرفشار بازی می کنند. سبک بازی آنها را می دانیم و من آن را دوست دارم. برای پیروزی ما باید بهترین بازی خود را انجام دهیم.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۳۷۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان