//
کدخبر: ۴۲۳۷۵۲ //

طعنه عجیب توخل پس از انتخاب ناگلزمان

توماس توخل در نشست خبری امروز خود واکنشی جالب به انتخاب یولیان ناگلزمان به عنوان مربی جدید آلمان نشان داد.

طعنه عجیب توخل پس از انتخاب ناگلزمان
به گزارش فرتاک نیوز،

بایرن مونیخ پس از برتری 4-3 مقابل منچستریونایتد و کسب اولین سه امتیاز در لیگ قهرمانان فردا در بوندسلیگا از ساعت 17 به وقت تهران میزبان بوخوم خواهد بود. بایرن در لیگ با کسب 10 امتیاز از چهار بازی در رده دوم است و بوخوم در رده 13 قرار دارد.

1929069

توماس توخل در نشست خبری این بازی و در مورد استراحت دادن به بازیکنانش گفت: «همیشه ایده استفاده از سیستم چرخشی وجود دارد. باید منتظر بمانیم و ببینیم چه کسی آماده است. بازخورد تیم در بازی قبلی بسیار مثبت بود و همه از بازی برابر منچستریونایتد خوب و با روحیه بیرون آمدند. من معتقدم که همه بازیکنان را در دسترس داریم ولی برخی استراحت خواهند کرد. به خاطر تیم مقابل از سیستم چرخشی استفاده نمی‌کنم چون ما به بوخوم احترام می‌گذاریم. بوخوم یک روند خوبی دارد و با سه بازی بدون شکست آنها برابر ما قرار می‌گیرند. ما باید بهترین ترکیب را برای این بازی پیدا کنیم.»

توخل در مورد وضعیت نه چندان مطلوب ماتیس دی لیخت و اینکه آیا با او در این مورد صحبت کرده است یا خیر گفت: «به عنوان یک مدافع میانی، برخلاف یک هافبک، فرصت زیادی برای افت ندارید. ما هر روز با هر بازیکنی صحبت می‌کنیم، اما فکر نمی‌کنم گفت‌وگو (در مورد وضعیت او) ضروری باشد. ماتیس 100 درصد شایسته بازی است و او در شرایط خوبی قرار دارد. البته این فصل او از لحاظ تعداد دقایق بازی راضی نبوده ولی ماتیس در خدمت تیم است. همه باید در مجموع آماده باشند و ماتیس دارد این کار را می‌کند، بنابراین همه چیز خوب است.»

 

1926454

توخل در ماتیس تل گفت: «ماتیس تل فقط 18 ساله است و نقش مهمی دارد. شیوه‌ای که او در تیم نقش خود را ایفا می‌کند فوق العاده است. او توانایی تاثیرگذاری در هر دیداری را دارد. برای من مهم است که او ذهنیت روشنی داشته باشد. طبیعی است که او بیشتر می‌خواهد در ترکیب باشد، ولی او باید آماده و در عین حال صبور باشد. ممکن است از فردا در ترکیب ثابت کار را شروع کند. ما رقابت شدیدی در تیم و در فاز تهاجمی داریم.»

توخل در مورد خط دفاعی بایرن گفت: «ما باید همه متحد و هماهنگ باشیم. همچنین می‌توانیم با دو هافبک دفاعی جلوی مدافعان، دروازه خود را بسته نگه داریم و گل‌های کمتری دریافت کنیم. هدف همیشه همین است. گل‌هایی که مقابل منچستریونایتد دریافت کردیم، کمی عجیب بود. ما تلاش خواهیم کرد گلی دریافت نکنیم اما در این یک هفته برابر دو حریف خوب بازی کرده‌ایم.»

1929035

مربی بایرن درباره ناگلزمان به عنوان سرمربی جدید آلمان گفت: «شفافیت و صراحت همیشه خوب است و ناگفته نماند که یولیان یک مربی برتر است. ما قبلا یک مربی برتر مثل هانسی فلیک هم داشتیم، اما همه باید به یکدیگر احترام بگذاریم. من همچنین متقاعد شده بودم که تیم ملی تحت هدایت هانسی فلیک نیز می‌توانست یک یوروی خانگی خوب داشته باشد.»

توخل در مورد لروی سانه گفت: «من در مورد سانه بسیار مطمئن هستم. او کاری را انجام می‌دهد که ما می‌دانیم می‌تواند انجام دهد. از نظر فیزیکی، او مثل یک ماشین است. او می‌تواند دویدن‌های شدید و بی‌پایان انجام دهد. ذهنیت او و زبان بدنش خوب است. البته واضح است که هنوز جا برای پیشرفت وجود دارد، اما لروی در فرم بسیار خوبی است. من از روز اول دیدم که او می‌خواهد پیشرفت کند.»

توخل درباره وضعیت مانوئل نویر گفت: «روند بهبودی مانوئل نویر بسیار مثبت است. فکر می‌کنم حالا می‌توانم تشخیص دهم که او در فرم خوبی است یا نه. او دوباره تمرین دروازه‌بانی انجام می‌دهد، اما نه با تیم، بلکه به صورت انفرادی. این یک مصدومیت جدی نیست، بلکه ناراحتی جزئی در ناحیه ساق پاست. ما نمی‌خواستیم خطری را که منجر به آسیب مجدد شود بپذیرد.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۳۷۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان