//
کدخبر: ۴۲۳۲۳۹ //

بنی‌تمیم: هم درستکار و هم دبیر باید پاسخگوی نتایج کشتی آزاد باشند

نایب رئیس سابق فدراسیون کشتی با انتقاد از نتایج کشتی آزاد در قهرمانی جهان از سرمربی تیم و همچنین رئیس فدراسیون خواست در این باره پاسخگو باشند.

بنی‌تمیم: هم درستکار و هم دبیر باید پاسخگوی نتایج کشتی آزاد باشند
به گزارش فرتاک نیوز،

حمید بنی‌تمیم ، رئیس اداره کل‌ ورزش‌وجوانان استان خوزستان و پیشکسوت کشتی درباره نتایج تیم ملی کشتی آزاد در قهرمانی جهان، گفت: کشتی‌گیران زحمت کشیدند و تلاش‌شان را کردند اما توقعات مردم و علاقمندان کشتی در این دوره برآورده نشد. بضاعت کشتی بیشتر از اینها است، آمادگی کشتی‌گیران از نظر تاکتیکی خیلی جای سوال داشت و کادر فنی در این باره باید پاسخگو باشد.

بین تمیم افزود: در میزان آمادگی جسمانی و روحی ملی‌پوشان خلاء دیده می‌شد. حرف‌های کادر فنی را هم باید شنید، صحبت‌هایی هم درباره دخالت کادر فنی شنیده می‌شود و به همین خاطر علیرضا دبیر هم باید پاسخگو باشد.رئیس فدراسیون وقتی در رختکن حضور دارد و نکات فنی را منتقل و کوچ می‌کند، درباره دلایل اینکه چرا ملی‌پوشان نتوانستند از نظر فنی انتظارها را برآورده کنند هم باید صحبت کند.

نایب رئیس سابق فدراسیون کشتی با بیان اینکه شکایتش از دبیر به دلیل انتخابات دوره گذشته در دادگاه در حال بررسی است، درباره شکست دوباره حسن یزدانی برابر دیوید تیلور، یادآورد شد: یزدانی افتخار ایران است و یک بار تیلور را شکست داده و نشان داده که می‌تواند مقابل تیلور پیروز شود اما از نظر آمادگی روانی و جسمانی به یزدانی کمک نشد. نتوانستند یزدانی را آماده این مسابقات کنند.

بنی‌تمیم درباره درخشش امیر حسین زارع به عنوان تنها نقطه کارنامه روشن کشتی آزاد در رقابت‌های قهرمانی جهان، گفت: زارع قهرمان بزرگ و آینده‌داری است و امیدوارم آن چیزی که شایسته حفظ این قهرمان برای ادامه مدال‌آوری در المپیک است، فراهم شود.

پیشکسوت کشتی فرنگی درباره رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در صربستان هم تصریح کرد: از ۱۰ ملی‌پوش ۶ نفر بچه‌های خوزستان هستند و امیدوران فرنگی‌کاران بتوانند توقعات مردم را برآورده کنند. حسن رنگرز مربی با علم و بادانشی است که امیدوارم در این فرصت توانسته باشد تیم را آماده این مسابقات کرده باشد.

وی در ادامه درباره ضعف‌وقوت‌های مدیریت دبیر در دوران حضور در فدراسیون کشتی، اذعان داشت: در بحث زیرساختی فوق‌العاده کار شده اما استان‌های ما رها شده‌اند، خیلی از مربیان سازنده کشتی را کنار را می‌گذارند و مشکلات فراوانی وجود دارد. روسایی در برخی هیئت‌های استانی گذاشته می‌شوند که از نظر فنی و روانی نتواسته‌اند کاری انجام دهند و فقط در انتخاب این روسا به جنبه مالی نگاه می‌کنیم که این نگاه تک بعدی درست نیست.

بنی‌تمیم در پایان درباره اینکه نگران نیست انتقاداتش با واکنش تند دبیر روبرو شود، گفت: هیچ دشمنی با کسی ندارم و البته ترسی هم از کسی ندارم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۳۲۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان