//
کدخبر: ۲۶۲۷۵۶ //

جلسه هماهنگی کادر فنی تیم‌های ملی کشتی برگزار شد

جلسه هماهنگی کادر فنی و فدراسیون کشتی، ظهر امروز برگزار شد.

جلسه هماهنگی کادر فنی تیم‌های ملی کشتی برگزار شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سید جلال عسگری دبیر فدراسیون کشتی در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی اظهار داشت: ظهر امروز جلسه‌ای با حضور حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون، محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، محسن کاوه مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و بنده در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.

عسگری در مورد موضوعات بحث شده در این جلسه گفت: این جلسه به منظور مشخص نمودن تقویم رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی در رده‌های سنی مختلف برگزار و مقرر شد تقویم مسابقات فدراسیون بر اساس چرخه انتخابی تیم های ملی کشتی تدوین شود. آقایان بنا و کاوه نیز نقطه نظرات فنی و راهکارهای خوبی را در این جلسه ارائه دادند.

دبیر فدراسیون کشتی تصریح کرد: البته زمان‌بندی قطعی در مورد برنامه‌های فنی فدراسیون منوط به دریافت تقویم از سوی اتحادیه جهانی کشتی است اما پیشنهادات داده شده در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

عسگری در مورد پیشنهادات ارائه شده اظهار داشت: برگزاری رقابت‌های لیگ برتر کشتی در مرداد و شهریورماه، مسابقات قهرمانی کشور کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان در نیمه دوم مهرماه و برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام تختی در اواخر دی و اوایل بهمن ماه مدنظر است.

دبیر فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: البته برگزاری کلیه مسابقات در تاریخ‌های پیشنهادی، مستلزم شرایط کشور به لحاظ ویروس کرونا و انجام سایر برنامه‌های اعلام شده است و اگر تأخیری در برگزاری برنامه‌ها به وجود آید، مجدداً برای مشخص کردن تاریخ های جدید، جلسه ای برگزار خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تصمیمات این جلسه به رئیس فدراسیون کشتی ارائه می‌شود تا با توجه به چرخه انتخابی تیم‌های ملی و بررسی انجام شده توسط انستیتو کشتی، در نهایت اجرایی شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۲۷۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان