//
کدخبر: ۴۲۳۱۲۰ //

اختصاصی/ پرسپولیس ایران- النصر عربستان؛ جذاب، دیدنی با سورپرایز رونالدو در آزادی!

مسابقه پرسپولیس و النصر درحالی قرار است برگزار شود که همه از رونالدو حرف می زنند تا دیدار دو تیم!

اختصاصی/ پرسپولیس ایران- النصر عربستان؛ جذاب، دیدنی با سورپرایز رونالدو در آزادی!
به گزارش فرتاک نیوز،

علی مسعودی؛ بدون شک جذاب‌ترین بازی هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا دیدار پرسپولیس ایران و النصر عربستان است که ستاره‌های تیم عربستانی مقابل بازیکنان ایرانی قرار می‌گیرند. حضور بازیکنی مثل رونالدو، مانه، اتاویو، تالیسکا، بورزوویچ، لاپورت، تلس، فوفانا و چندین ستاره دیگر مقابل پرسپولیس آنقدر جذاب و دیدنی خواهد بود که خیلی از نگاه‌ها را به خود جلب کند و منتظر مسابقه فراموش نشدنی باشند.

شاید دیگر قسمت نشود و قرعه‌کشی اینگونه نباشد که این همه ستاره با هم به ایران بیایند و مقابل تیم‌های ایرانی قرار بگیرند. گرچه در آینده نزدیک تیم های الهلال عربستان و الاتحاد عربستان نیز با ستاره های شان به ایران بیایند ولی حضور رونالدو در زمین فوتبال کجا و سایر ستاره‌ها کجا؟!

با این حال شاگردان یحیی گل محمدی آماده بازی می شوند که قطعا خود آنها نیز برای این مسابقه مهیج لحظه شماری می کنند تا یک بازی فراموش نشدنی را به نمایش بگذارند. بازی که اگر برنده‌اش پرسپولیس باشد هیچ وقت از یادها نمی‌رود و در تاریخ ثبت می شود. در هر صورت هر نتیجه‌ای رقم بخورد باید از این بازی یک بازی تاریخی نام خواهند برد چون شاید دیگر چنین ستاره‌هایی را یک‌ جا در استادیوم آزادی نبینیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۳۱۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان