//
کدخبر: ۲۸۱۴۱۱ //
آقای گل و پاس‌گل ACL کدام بازیکنان هستند؟

درخشش دو ستاره کلیدی رقیب پرسپولیس

بدون تردید یکی از ارکان تاثیرگذار در راه نخستین صعود النصر عربستان به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، درخشش مدافع کنار این تیم بوده است.

درخشش دو ستاره کلیدی رقیب پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

زردپوشان نماینده فوتبال عربستان برای اولین بار توانسته‌اند با تاریخ‌سازی و آماری فوق‌العاده خود را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برسانند؛ آن‌ها با پنج پیروزی متوالی (سه پیروزی در مرحله گروهی و دو پیروزی در مرحله حذفی) اکنون در مرحله نیمه نهایی قرار دارند و برای صعود به فینال، باید از سد پرسپولیس ایران بگذرند؛ در راه تاریخ‌سازی النصری‌ها، عبدالرزاق حمدالله مهاجم کلیدی این تیم که آقای گل لیگ قهرمانان آسیاست و سلطان الغنام مدافع کناری این تیم که در صدر بهترین پاسورهای فصل جاری قرار دارد، بیشترین نقش‌آفرینی را داشته‌اند.

تا پایان مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا عبدالرزاق حمدالله، مهاجم النصر عربستان در تمامی‌ ۹ بازی گذشته خود در لیگ قهرمانان آسیا گلزنی کرده است (۱۰ گل) و آقای گل این تورنمنت است؛ سلطان الغنام از النصر سه گل از دوازده گل این تیم را در رقابتهای این فصل لیگ قهرمان آسیا به ثمر رسانده است. علاوه بر سه گلی که در این مسابقات به ثمر رسانده، الغنام با ثبت چهار پاس گل در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰، بیش از هر بازیکن دیگری در این مسابقات خالق گلهای تیم خود بوده و توانسته عنوان آقای پاس لیگ قهرمانان آسیا را از آن خود کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۱۴۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان