//
کدخبر: ۴۲۳۰۷۷ //

لیگ قهرمانان آسیا| تساوی یک نیمه ای سپاهان و نیروی هوایی عراق

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نخستین مسابقه از لیگ قهرمانان آسیا در نیمه اول مقابل نیروی هوایی عراق به مساوی رضایت داد.

لیگ قهرمانان آسیا| تساوی یک نیمه ای سپاهان و نیروی هوایی عراق
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال سپاهان ایران در نخستین مسابقه از ساعت 19:30 در ورزشگاه فرانسو حریری اربیل به مصاف تیم نیروی هوایی عراق رفت که نیمه اول مسابقه با نتیجه  مساوی یک بر یک به پایان رسید.

داور: ما نینگ( چین)

کمک داوران: ژو فی، ژانگ چنگ( چین) 

کارت زرد: ابراهیم بایش( نیروی هوایی عراق) 

کارت قرمز:-

گل:علی جاسم( دقیقه 27) برای نیروی هوایی محمد دانشگر( دقیقه 30) برای سپاهان 

ترکیب تیم نیروی هوایی عراق:محمد حمد، ابراهیم بایش،علی جاسم، همام طارق، کوفی فرانکو، سامپسون ادوکو،  سعد عبدالعامر، حمودمساحان، رسول هانون الدراجی، محمد الباکر، احمد السروری

سرمربی: ایوب ادیشوبرگام

ترکیب تیم سپاهان اصفهان: پیام نیازمند، محمد دانشگر،نیلسون باربوسا، میلاد زکی پور، رامین رضائیان، سیدمحمد کریمی، محمد قربانی، جواد حسین نژاد،فرشاد احمدزاده، رضا اسدی، شهریار مغانلو

سرمربی: ژوزه مورایس

اتفاقات مهم بازی:

پیام نیازمند در نیمه اول دو موقعیت خوب گلزنی را از بازیکنان عراقی گرفت . نیازمند در هر دو صحنه توانایی بالای خود را به نمایش گذاشت و در دقیقه 24 حتی صحنه تک به تک را از مهاجم نیروی هوایی گرفت.

دقیقه 27 علی جاسم پا به توپ وارد محوطه جریمه شد و با یک شوت محکم دروازه سپاهان را باز کرد. توپ قبل از ورود به دروازه به محمد دانشگر مدافع سپاهان هم برخورد کرد و جهتش تا حدی تغییر کرد.
دقیقه 30 نیازمند گلزنی کرد که این گل مورد بازبینی کمک داور ویدئویی قرار گرفت و به همین دلیل وقفه ای چند لحظه ای در مسابقه به وجود آمد. 
ارسال بلند بازیکنان سپاهان در محوطه شش قدم به دروازه بان نیروی هوایی عراق رسید و با اشتباه این دروازه بان توپ نصیب دانشگر شد و او هم با یک شوت محکم دروازه تیم عراقی را باز کرد.

حدود 30-40 تماشاگر سپاهانی نیز در ورزشگاه حضور دارند. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۳۰۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان