//
کدخبر: ۴۲۳۰۱ //

آخرین وضعیت جسمی کیمیای تکواندوی ایران

کمرانی گفت: کیمیا ازهمین الان به فکر بازگشت به میادین است ولی ما باید این قضیه را مدیریت کنیم و نباید بگذاریم که او برای بازگشت به تمرینات و مسابقات عجله کند.

 آخرین وضعیت جسمی کیمیای تکواندوی ایران
به گزارش فرتاک نیوز،

  مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی بانوان با اشاره به آخرین وضعیت کیمیا علیزاده دختر تاریخ ساز ورزش ایران درالمپیک می گوید : « کیمیا دراین مدت تحت درمان یک تیم پزشکی که این تیم تحت نظارت وزارت ورزش و وزارت بهداشت بود قرار داشت و در این مدت این دو وزارتخانه زحمات بسیار زیادی برای این قهرمان ارزنده کشورکشیدند . ضمن اینکه تشکر ویژه‌ای هم از خانم سارا جمهوری دارم که دراین مدت هر روز فیزیوتراپی را دربیمارستان روی کیمیا انجام داد و به روند بهبودی او خیلی کمک کرد.»

سرمربی تکواندوی بانوان ادامه می دهد : « با لطفی که تیم پزشکی، خانواده و دوستان به کیمیا داشتند خدا را شکر از لحاظ روحی وضعیت خوبی پیدا کرده و باید درآرامش باشد که بتواند به روزهای اوجش بازگردد . خانواده علیزاده برنامه مسافرتی برای کیمیا پیش‌بینی کرده اند که قطعا در روحیه او تاثیرگذارخواهد بود.»

کمرانی به بازگشت کیمیا اشاره می کند : « کیمیا ازهمین الان به فکر بازگشت به میادین است ولی ما باید این قضیه را مدیریت کنیم و نباید بگذاریم که او برای بازگشت به تمرینات و مسابقات عجله کند.»

 

منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۳۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان