//
کدخبر: ۴۲۲۶۲۱ //

اسم‌ها مربیگری نمی‌کنند/ باز هم باید منتظر بهانه برای تیم ملی باشیم؟

حدود ۴ ماه تا آغاز جام ملت‌های آسیا باقی مانده است، نگاه واقع‌بینانه افق روشنی را در پیش روی تیم ملی کشورمان نشان نمی‌دهد.

اسم‌ها مربیگری نمی‌کنند/ باز هم باید منتظر بهانه برای تیم ملی باشیم؟
به گزارش فرتاک نیوز،

در حالی که رقبا اصلی در بهترین فرم خود بسر می‌برند تیم ملی با بازی‌های دوستانه‌ای که کمک چندانی نخواهد کرد، دلخوشی‌های کاذبی را به جامع فوتبال انتقال داده است.

امیر قلعه‌نویی پس از انتخابش به عنوان سرمربی، دستیارانی را کنار خود آورده که هیچ عملکرد خوبی در سال‌های اخیر نداشته‌اند.

خداد عزیزی اسطوره فوتبال کشورمان در تمامی دوره مربی‌گریش هیچگاه عملکرد خوبی نداشته و فاجعه سپید رود آخرین شاهکار او بوده است.

هومن افاضلی هم که کاملا عملکرد مشخصی دارد و کارنامه او هم  پر از ناکامی‌ها است.

از طرف دیگر الهویی و رحمان رضایی هم به عنوان مربی هیچ جایگاه خاصی در میان مربیان برتر کشور ندارند و حمید مطهری هم در دوران حضورش در نساجی می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد.

به طور کلی کارنامه دستیاران قلعه‌نویی به هیچ عنوان قابل دفاع و اتکا نیست و این انتظار پر بیراهه نبوده که سطح کادر فنی تیم ملی به عنوان مربی، نه به عنوان بازیکن باید بسیار بالاتر باشد.

امیدواریم پس از جام ملت‌ها آقایان از موفقیت ها بگویند نه بهانه و توجیه‌های همیشگی و حسرت آقایی در آسیا برای ایران ۴ سال دیگر تمدید نشود.

 

پوریامنصوری

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۲۶۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان