//
کدخبر: ۴۲۱۷۴۰ //

قطعی شد: ستاره پاری سن ژرمن به العربی پیوست

مارکو وراتی، ستاره ایتالیایی پاری سن ژرمن، با باشگاه العربی برای پوشیدن پیراهن این تیم به توافق رسید.

قطعی شد: ستاره پاری سن ژرمن به العربی پیوست
به گزارش فرتاک نیوز،

وراتی در بین ستاره‌هایی مانند لیونل مسی، نیمار و سرخیو راموس بود که در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی تصمیم گرفتند پاری سن ژرمن را ترک کنند و به دوران حضورشان در این تیم خاتمه دهند. 

این بازیکن از تابستان 2012 پیراهن پی اس جی را به تن داشت اما در نهایت با شرایط به وجود آمده تصمیم گرفت پارک دو پرنس را ترک کند و تجربه جدیدی را در طول دوران فوتبالش به دست آورد.

او پیشنهادهای بسیاری از باشگاه‌های اروپایی داشت اما پیشنهاد جذاب العربی توجه این ستاره ایتالیایی را جلب کرد و او در چند هفته اخیر به صورت مستمر با مدیران این باشگاه در تماس بود تا بتواند به توافق نهایی برای پوشیدن پیراهن این تیم در فصل جاری برسد. 

1921299

حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، اعلام کرده که توافق بین دو طرف انجام شده و این بازیکن قرار است با امضای قراردادی به این باشگاه قطری بپیوندد. وراتی در طی 24 ساعت آینده راهی دوحه خواهد شد تا قراردادش را به صورت رسمی امضا کند. 

این باشگاه پیش از این و حدود 10 روز قبل با مدیران پاری سن ژرمن بر سر این انتقال به توافق رسیده بود. گفته می‌شود مبلغ مورد توافق آنها 45 میلیون یورو بوده است اما هنوز دستمزد او در باشگاه جدیدش مشخص نیست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۱۷۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان