//
کدخبر: ۴۱۷۴۱۵ //

خشم اسطوره رئال از ستاره فرانسوی

گوتی، اسطوره رئال مادرید، کیلیان امباپه را به پول‌پرستی متهم کرد و به او هشدار داد در صورت تمدید قراردادش با پی‌اس‌جی رئال مادرید به دنبال ارلینگ هالند رفته و او را فراموش خواهد کرد.

خشم اسطوره رئال از ستاره فرانسوی
به گزارش فرتاک نیوز،

بعد از چند هفته جنگ علنی بین کیلیان امباپه و مدیران پاری سن ژرمن در روزهای گذشته در چرخشی صد و هشتاد درجه‌ای شاهد بازگشت او به تمرین‌های تیم اول باشگاه بودیم.

گفته می‌شود بعد از مذاکراتی که بین امباپه و شخص ناصر الخلیفی انجام شده حکم بازگشت او به تمرینها صادر شده است. رسانه‌های فرانسوی از این مذاکرات به عنوان گفتگوهای سازنده یاد کردند. شکی نیست که این موج جدید خبری بیش از هر چیز رئال مادرید را خشمگین کرده است.

با اینحال برخی رسانه‌ها می‌گویند در گفتگوهای امباپه و الخلیفی صحبتی از تمدید قرارداد مطرح نشده و امباپه تنها اعلام کرده که حاضر است از دریافت پاداش وفاداری خود بگذرد تا تابستان آینده بتواند رایگان پی‌اس‌جی را ترک کند. پی‌اس‌جی همچنان بر موضع اولیه خود اصرار دارد و خواهان تمدید قرارداد با امباپه است.

1910075

همین که امباپه شاد و خندان در تمرینات پی‌اس‌جی رویت شد رئال مادرید را نگران و عصبانی کرده است. با اینکه مدیران باشگاه اسپانیایی به صورت علنی نشانه‌ای از ناراحتی نشان نمی‌دهند اما گوتی، اسطوره رئال، در یک مصاحبه نشان داد که امباپه بار دیگر رئالی‌ها را مضطرب کرده است.

1910076

گوتی در مصاحبه‌ای که با ال‌چیرینگیتو داشت هم امباپه را پول‌پرست خواند و هم او را تهدید کرد. گوتی در این مصاحبه گفت:" من می‌خواهم امباپه برای رئال مادرید بازی کند. رئال نمی‌تواند درهایش را به روی چنین بازیکنی ببندد. اما امباپه هم باید این را بفهمد که اگر قراردادش با پی‌اس‌جی را امضا کند این یعنی فوتبالیستی پول‌پرست است. در این صورت رئال مادرید بدون شک دنبال ارلینگ هالند می‌رود و او را فراموش خواهد کرد".

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۷۴۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان