//
کدخبر: ۴۲۰۷۸ //
در لهستان کار دشواری داریم

مهدی زاده: با توجه به سوختگی پا تنها ۱۵ روز تمرین کردم/ خوشحالم که باز هم طلا گرفتم + عکس

قهرمان کاراته آسیا و جهان گفت: به خاطر سوختگی از ناحیه پا تنها ۱۵ روز زمان برای کسب آمادگی داشتم اما به لطف خدا موفق شدم در قزاقستان بازهم طلا بگیرم.

 مهدی زاده: با توجه به سوختگی پا تنها ۱۵ روز تمرین کردم/ خوشحالم که باز هم طلا گرفتم + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

امیر مهدی زاده عنوان کرد: در حین رانندگی شلنگ رادیاتور ماشین پاره شد و از ناحیه پا با سوختگی بسیار بدی روبرو شدم. این اتفاق درست کمتر از دو ماه مانده تا برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا رخ داد و من تقریبا یک ماه خانه نشین شدم و اصلا نمی توانستم راه بروم. آسیب دیدگی به اندازه ای بود که به فکر این بودم که اصلا به قزاقستان نروم.

وی ادامه داد: بعد از مطرح کردن تصمیمم با آشوری و استاد دباغیان گفتند که می‌توانم به مسابقات برسم و به همین دلیل بلافاصله بعد از بهبودی تقریبی سوختگی تمریناتم را شروع کردم و تنها در 15 روز خودم را برای رقابت های قهرمانی آسیا آماده کردم. کار بسیار سختی بود اما فشار زیادی آوردم و موفق شدم به هدفم برسم. واقعا لطف خدا نصیبم شد که توانستم مدال 2015 خودم را در قزاقستان تکرار کنم.

قهرمان کاراته آسیا و جهان تصریح کرد: در مجموع 4 مبارزه کردم و به ترتیب توانستم نماینده هایی از کشورهای مالزی، ژاپن و عربستان را ببرم و راهی فینال شوم. در فینال با همان حریفی روبرو شدم که در بازی های کشورهای اسلامی در فینال با او مبارزه کردم و روی اشتباه خودم بازی را واگذار کردم. این‌بار با هوشیاری بسیار اجازه کار را به این حریف ازبک ندادم و موفق شدم او ار از پیش رو بردارم و به نشان طلا برسم.

مهدی زاده گفت: سه شنبه هفته گذشته به تهران بازگشتیم ولی از روز چهارشنبه تمریناتم را از سر گرفتم. در وردگیمز مبارزات سختی را پیش رو داریم زیرا بهترین های جهان در این میدان حاضر خواهند شد. فردا راهی لهستان می شویم و امیدوارم بتوانیم در این کشور نیز برای ایران عزیزمان افتخار آفرینی کنیم. برای تک تک بچه ها و در کل تمام تیم های اعزامی آرزوی موفقیت می کنم.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۰۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان